Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 hvilke magasiner kjøper du mer eller mindre fast? jeg kjøper shape up og cosmopolitan, av og til her og nå!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Ingen magasiner. Er blitt så utrolig lei av å skulle bli fortalt hva jeg skal like av moter, interiørtrender etc, og har null interesse av kjendiser. Men fredagsbilaget til Aftenposten kjøper jeg jevnlig. Bra artikler.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Apetitt, og av og til good food og noen andre matblad innimellom hvis jeg får ånden over meg... Vanlige "dameblader" som cosmopoplitan, kk, og lignende kjøper jeg aldri.
Iselilja Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Jeg abbonerer på Woman, men kjøper både cosmopolitan, mag, inside og det nye av og til og:)
Quirky Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 Elle (helst det britiske) og Costume. Noen ganger InStyle.
Rosenrød Skrevet 3. juli 2006 #9 Skrevet 3. juli 2006 Abbonnerer på Elle, Det Nye, Henne, Det Nye Makeup og hår, Costume og Woman. Bladoman, jeg??
Gjest Raga Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Jeg abonnerer på Elle Interiør, og det hender jeg kjøper andre hage og interiørblad, men dame og ukeblad kjøper jeg aldri. Endret 4. juli 2006 av Selene
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Jeg kjøper ingen av de vanlige damebladene, for jeg syns de er kjedelige. Det jeg kjøper fast er HjemmePC, Illustrert Vitenskap, PcWorld, Science og National Geographic.
Gjest Hufsa Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Jeg kjøper ingen blader, låner de fleste på biblioteket.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #13 Skrevet 4. juli 2006 Etter å ha abonnert på samtlige norske dameblader for unge og lest amerikansk og engelsk cosmopolitan siden jeg var 13, så klarer jeg ikke dameblader lengre! Det står akkurat det samme i alle sammen, og artiklene blir resirkulert i det uendelige. Skribentene er dessuten generelt ulidelig kjedelige. Det eneste som endrer seg er motetipsene, men disse finner man masse av på internett heldigvis. Leser FHM for underholdning, og Makeup & Hår siden jeg er forfengelig. For interessant lesning tyr jeg til aviser og fagpresse. Synd det ikke finnes bra dameblader.
Malou Skrevet 5. juli 2006 #15 Skrevet 5. juli 2006 Amerikanske InStyle kjøper stort sett fast, pluss at jeg abonnerer på Boligliv.
Scheherazade Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 Jeg abonnerer på Woman og Vagabond, vet ikke om jeg kommer til å fortsette med Woman. Og så fikk jeg abonnement på Elle til bursdagen. Har også prøvd meg på PCWorld og HjemmePC, likte ingen av de, verken fugl eller fisk i artiklene og veldig data = Windows. Har prøvd mange av bladene, synes det går veldig fort å lese de fleste. Red er jo gått inn nå, lurer på hvem som blir nestemann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå