Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sabia
Skrevet (endret)

Jeg er på jakt etter sommerlektyre a la Marian Keyes bøkene, forslag?

altså lett, morsom og underholdende lektyre :)

Edit: Tips til påskelektyre mottas også!!

Endret av Sabia
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shopoholiker-serien er et must!

Skrevet

Jeg liker Marian Keyes, men synes shopaholiker bøkene bare var slitsome (Har lest de to første) Tror jeg lever meg for mye inn i bøkene - for det plaget meg at hun rotet med økonomien :sjenert:

Gjest Sabia
Skrevet

Jepp - har lest alle shopoholikerbøkene! Kremt - bivirkningen syntes å være at jeg ble ennnnda bedre i å komme på grunner til at jeg bare mååå kjøpe ditt og datt :ler: Men det gikk over da.. :sjenert:

Andre forslag...? Marian Keyes bøkene er utsolgt overalt og utlånt på biblioteket... :sur:

Skrevet

De er ikke utsolgt på bokkilden?

Skrevet

Jeg var innom en ARK i dag (på Skøyen), og der hadde de en stooor sjokker med alle Keyes bøkene. Vil tro andre ARKbutikker også har den?

Gjest Sabia
Skrevet

Neida, men jeg kan jo ikke vente sååå lenge!! Vil ha på stranda imorra!!! :sjarmor:

:)

Gjest Sabia
Skrevet

Får sjekke Ark i byen imorra! :-)

Men tar fortsatt gjerne forslag til liknende bøker!

Skrevet

:ler: ok.

Sist jeg bestilte fikk jeg boken etter et par dager, men hvis du skal ha den i morgen så skjønner jeg.

Du kan jo komme å låne av meg, jeg har alle bøkene hennes som er oversatt til norsk :sjarmor:

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg og vil ha tips!! Alle ARK butikkane eg har vore på i Oslo har alle M. Keyes bøkene i pocketformat til 99 kroner. Men det er jo berre 5 av dei, og dei har eg lese. Og det eg likar med Keyes er at alle heltinnene har svake sider, ikkje nødvendigvis e smellvakre, ei eller fleire er single, og alle er stort sett over 30. Shopaholker- dama er jo berre singel i ei bok jo. Eg vil berre for nokre få timar lese bøker der det er heilt greit å vere over 30 og singel. Sia eg ikkje har vektproblem så er eg ikkje så opptatt av "over 30 og størrelse 42+" bøker. Så hjelp!!

Gjest Sabia
Skrevet

Hadde ei kul bok som het "Ingen-og-tredve" men den har jeg mista og husker ikke forfatteren. Men kul var den - anbefales!! Samme stilen på den boka.

Skrevet

Lisa Jewell, Jennifer Weiner, Sarah Webb, Sarah-Kate Lynch, Belinda Jones -for eksempel... Vet ikke helt om alle er oversatt til norsk da...

Skrevet
Hadde ei kul bok som het "Ingen-og-tredve" men den har jeg mista og husker ikke forfatteren. Men kul var den - anbefales!! Samme stilen på den boka.

Lisa Jewell :)

Gjest Sabia
Skrevet (endret)

Ha - bokringen svikter ikke :ler:

Nå skal jeg igang med å sjekke ut forslagene, Hilde-sol!!

Viktig krav er at bøkene skal kunne leses på stranda/verandaen i 30grader og sol, og dermed utgår engelske bøker og ikke-lettleste-bøker :ler:

Endret av Nivea
Gjest Sabia
Skrevet

Vince & Joy av Lisa Jewell hadde de mange steder jeg var idag - er den gøy??

Skrevet (endret)

Jeg likte den, jeg også, forfatteren heter Lisa Jewell. Jeg har lest alle bøkene hennes, og de er underholdende uten å bli hjernedøde.

Josie Lloyd/Emlyn Reese har også skrevet gode bøker, spesielt "sammen" og "sammen igjen".

Bøkene om Bridget Jones har du vel lest? Hvis ikke er de et must, selv om du har sett filmene, bøkene er mye morsommere.

"Fashion" av Grete Nestor er også grei underholdning.

Endret av Quirky
Skrevet
Vince & Joy av Lisa Jewell hadde de mange steder jeg var idag - er den gøy??

Den er søt. :)

Gjest Sabia
Skrevet

Jepp - lest og sett alt om Bridget Jones - morsomt!!!!!!!!!!

Skrevet

Glemte jo Cecilia Ahern -og Helen Fielding har jo skrevet en etter Bridget Jones -"Olivia Joules og den overaktive fantasien" eller noe sånt. Litt usannsynlig og veldig Jane Bond, men gansek festlig ;) Ellers så mener jeg at bøkene til Heidi Linde også er i den sjangeren -uten at jeg faktisk har lest dem... :sjenert: Og bøkene til Josie LLoyd & Emlyn Rees, og Mian Lodales "Smuleklubbens skamløse søstre" og "Trekant". Hmm... det holder kanskje nå? :sjenert::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...