mee mee Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 har du noe du alltid må få med deg på tv? eks nyhetene, såpe osv. det jeg alltid må få med meg er: i gode og onde dager glamour og hotell cæsar
mee mee Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2006 selv om de nødvendigvis ikke er så bra, så må jeg bare..
Svart Katt Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Cold Case, Frustrerte fruer og Gilmore Girls. Heldigvis går/gikk de ikke mer enn en gang i uka.
Malama Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Frustrerte fruer, inntil det slutta Gilmore Girls (bare en uke igjen?)
mee mee Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2006 Frustrerte fruer, inntil det slutta Gilmore Girls (bare en uke igjen?) ← tror jeg er den eneste i verden som ikke liker gilmore girls
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Gilmore Girls CSI las vegas 24 Lost (men det er ikke slik at jeg ikke kan gjøre andre ting, men får med meg flest mulig episoder som mulig:))
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Stargate SG-1 Stargate Atlantis Grey's Anatomy Doctor Who Lost Battlestar Galactica Endret 3. juli 2006 av Fairy
Cherie Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 Gilmore girls (slavisk) CSI (når det passer seg sånn) Cold Case (når det passer seg sånn) Criminal minds (så ofte jeg får det til) Prison break ( slavisk)
Sahara Skrevet 3. juli 2006 #13 Skrevet 3. juli 2006 Frustrerte fruer og Lost. Og imellom ser jeg på I gode og onde dager, men følger ikke slavisk med på den. Men der kan man jo ta pause et par måneder, og allikevel komme ganske fort inn i handlingen igjen.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #14 Skrevet 4. juli 2006 Jeg må ikke, men vil gjerne se Lost, Motepolitiet og allt som har med oppussing.
Krista83 Skrevet 5. juli 2006 #16 Skrevet 5. juli 2006 CSI las vegas er det jeg er helt nødt til å få med meg hver uke. ellers så ser jeg lost, men det lastes ned så jeg ser det ikke på tvn, blir litt sånn i rykk og napp. Er i grunn litt lei av hele greia, men må jo få med meg det som skjer...
Malou Skrevet 5. juli 2006 #18 Skrevet 5. juli 2006 Grey's Anatomy, Lost, Prison Break og Desperate Houseviwes er et must. Dessuten pleier jeg å få med meg Gilmore Girls. De fleste lastes ned og ses ved en passende anledning, ellers finnes det heldigvis DVD-opptager.
Lilletrollet Skrevet 5. juli 2006 #19 Skrevet 5. juli 2006 Prøver å få med meg Frustrerte fruer og Home and away,men det siste er litt vanskelig pga jobb ign...men ser det når jeg kan! Ellers ser jeg The L-Word,akutten og CSI når det passer seg slik!
Lilletrollet Skrevet 5. juli 2006 #20 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Dobbelt! Endret 5. juli 2006 av Lilletrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå