Gå til innhold

Begynner å bli lei av å være hjemme...

Babyface

Anbefalte innlegg

Jeg burde vel ikke klage, jeg som venter på noe godt i mars, men nå begynner jeg å bli mektig lei av å gå hjemme med vondt i bekken og rygg. Har nå vært 100% sykemeldt i snart to måneder og kommer til å være det fram til fødselen. Bekkenet er fryktelig vondt selv om jeg tar det med ro og i tillegg har jeg fått en betennelse i korsryggen. Dagene hjemme blir så lange, siden jeg ikke orker å bevege meg noe særlig. Fysioterapeuten har bedt meg holde meg mest mulig i ro pga betennelsen og hvis jeg må gå, skal jeg bruke krykker :(

Jeg gleder meg skikkelig til den lille kommer! Tipper det er verd alle plagene når jeg endelig får holde den lille i armene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest motorrypa

skjønner godt at du begynner å bli lei. har også vært veldig plaget med bekkenløsning å fikk selvfølgeli betennelse i korsryggen som følger av dette.

jeg fikk fysikalsk behandlig å kom meg faktisk av krykkene, men vet at hvis jeg begynner å rase rundt så må jeg ta dem i bruk igjen. så foreløpig så står de bare i gangen å koser seg.

siden både du å jeg har fått betennelse i korsryggen så er det vel lite sannsynlig at alle plagene som er i graviditeten forsvinner rett etter fødselen.

selv om forhåpentligvis meste parten blir borte.

håper du holder ut de siste månedene.

fatt mot som de sier.

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er lei. Og det er lov å klage litt. Men som du sier selv, belønninga for denne kjedelige perioden kommer i mars :D

Er det ikke noe du kan finne på hjemme da? Sånn for å få tida til å gå, mener jeg. Les en god bok eller to eller tre, broder noe fint til babyen kommer, strikk noe til den lille (nå vet ikke jeg om du er glad i håndarbeid, men det er fint for å få tida til å gå), skriv brev til venner og kjente, før dagbok (blir veldig artig å lese i senere). Tja, det var det jeg kom på akkurat nå.

Ha en fin jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har gjort alt! Det blir mye tid på KG da :wink:

Jeg er rastløs sjel som vanligvis alltid holder meg beskjeftiget med et eller annet, men nå er jeg jo ikke så mobil heller.

Lurer på om jeg kommer til å savne disse rolige dagene for meg selv når babyen kommer og krever meg 100%. Alltid et eller annet å klage for! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har gjort alt! Det blir mye tid på KG da  :wink:

KG er så absolutt en god venn i nøden, ja :D

Lurer på om jeg kommer til å savne disse rolige dagene for meg selv når babyen kommer og krever meg 100%.

Jepp, det kommer tider da du vil se tilbake på disse dagene med lengsel... :blunke:

Kos deg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uf for mig da ikke morsomt at være syg når man er gravid har selv prøvet at være det og lå på kvinne avdelingen i et måned det var kedeligt skal jeg sige dig, endte med at jeg fik lov at ligge hjemme i min egen seng lovede højt og helligt at jeg ikke ville løbe omkring men ligge fulstændig i ro....

selvom du har smerter kan du jo begynde at strikke, tegne male eller lave andet håndarbejde for at få tiden til at gå læse nogle gode bøger prøve at få det bedste ud af det, det gjorde jeg..

jeg er også en person som har krudt i rumpen og har sværet ved at sidde stille for længe af gange så det var vanskeligt at skulle være bundet til en seng i et par måneder men jeg overlevede, og tænk dengang var der ikke noget som hed hjemme pc eller tv hele dagen.....

ønsker dig god bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...