Gå til innhold

biosilk

mee mee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Biosilk er det beste jeg noen gang har prøvd! Har bare prøvd den lille silk therapy. Dyr, men uendelig god. Jeg har ganske brusete håret, men det legger seg pent. Og lukter vannvittig godt! Kan også bruke det på huden hvis du er tørr.

Hvilke av disse ingrediensene er silikon:

Cyclomethicone, Dimethicone, SD Alcohol 40B, Panthenol, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Octylmethoxycinnamate, Fragrance, C12-15 Alkyl Benzoate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Cyclomethicone og Dimethicone er begge silikonoljer.

De ingrediensene som står øverst på Inci-merkingen (ingrediensmerkingen) er det mest av, og de som står til slutt er det minst av i produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ah, ok! Men den er jo så god... Finnes det andre slike gode produkter som ikke skader håret i lengden<+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, ok! Men den er jo så god... Finnes det andre slike gode produkter som ikke skader håret i lengden<+

ja den er kjempegod! har ansaffet sjampo, balsam, silke oljen og spray for 120 kr..! i norge hadde prisen blitt mange dobbel så dyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Kjekken_*
Cyclomethicone og Dimethicone er begge silikonoljer.

De ingrediensene som står øverst på Inci-merkingen (ingrediensmerkingen) er det mest av, og de som står til slutt er det minst av i produktet.

Cyclomethicone og Dimethicone er IKKE silikonoljer. Det er et "silikon-lignende" substans. Silikon vil IKKE trekke inn i hår eller hud, det gjør derimot Biosilk Silk Therapy, ergo er det ikke silikon.

Dette er noe jeg jobber med til daglig, og kan gå 100 % god for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...