Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 det er jo så mange her som skryter av diverse frisør shampoer, men jeg holder meg til de man får kjøpt på dagligvaren...hvilken er deres favoritter derfra? jeg har tørt hår, og foretrekker herbal essences (de lukter også namnam) (og HATER define)
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Jeg liker Fructis og den rosa fra Loreal som heter Elvital nutrigloss.
ilona Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Ingen shampoo, de må jeg kjøpe fra apotek, men Fruktis balsam er helt topp for meg!
Frk Doodad Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Bruker dagligvare shampo som jeg har i treningsbagen og frisørshampo hjemme i dusjen. For tiden er det Elvital nutrigloss som ligger i bagen, liker den godt! Herbal er forferdelig for hodebunnen min, kløøøøør!!!!
Gjest Chantal Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Fructis og den nye i fra Dove som heter Silk & Straight (tror det var det).
Gjest Tanita Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 Wella balsam og sunsilk shampo. Men hater å måtte bruke de fra dagligvaren, syns ikke håret blir særlig rent eller pent. Det blir fett fort og ser bare ustelt ut. Bruker disse to bare når jeg er tom for frisørprodukter.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 den blå fra elvital!! anti-flass.. driter om det er anti-flass pga jeg har ikke flass men den sjampoen er jææævla god...seriøst. du trenger ikke en gang balsam m den sjampoen. og jeg trenger vanligvis masse balsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå