Gjest Tidssone Skrevet 22. oktober 2011 #22 Skrevet 22. oktober 2011 Pastasalat: en pakke pasta kokes, fire kyllingfiléter deles og stekes, bland tre dl olivenolje med hvitløk og pesto etter smak. Serveres med brød til. Kyllingpai: lag paideig, forstek, bland en pakke creme fraiche med et glass tacosaus og hell dette over to strimlede og stekte kyllingfiléter og tøm i paiformen, strø over ost og stek til osten er gylden. Serveres med salat til. Tapas i alle varianter. Hjemmelaget lasagne. Inviterer ofte til tapas, der alle tar med seg en rett hver.
Gjest najki Skrevet 22. oktober 2011 #23 Skrevet 22. oktober 2011 Gjengen min er veldig glad i kaker, så ofte blir det noe sånt. Ellers har vi hatt tapas (alle har med litt hver), vafler, nachos, pizza og sånt. Vi er vel egentlig ganske kjedelige ser jeg nå! Hva med pizzasnurrer?
Gjest Survival Skrevet 22. oktober 2011 #24 Skrevet 22. oktober 2011 Det kommer helt an på hva vi skal gjøre. Jeg liker at maten matcher underholdningen eller temaet. For eksempel så har vi hatt meksikansk aften. Da har vi hatt tacos med hjemmelaget lefser, tacokrydder, guacomole og forskjellige dipper. Å drikke serverte jeg kald Corona med lime. Så har vi hatt filmkvelder hvor jeg har servert pizzasnurrer og brus bare. Hjemmelaget potetchips etterpå. Har også hatt tapasaften hvor vi hadde et utvalg av retter. Blant annet kebabspyd, tzatziki, råstekte urtepoteter med hvitløk, vårruller, spicy kyllingnuggets, salater, og forskjellige dipper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå