Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Vil bare dobbelsjekke at jeg virkelig har lest testen riktig. Ganske kjapt etter at jeg dyppet pinnen i urin ble "displayet" farget lyst rosa fram til kontrollstreken. Litt senere, men før det var gått 5 minutter, kom det en strek til som hadde litt svakere farge enn kontrollstreken, men definitivt var en strek! Første gang jeg bruker test (har gått som en klokke siden vi begynte å prøve), men det stemmer at det er slik Quick Respons virker? At det kan ta litt tid før "graviditetsstreken" dukker opp?
Catrine Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Ja, slik var det med meg. Og jeg testa 3 ganger, med to dagers mellomrom mellom hver gang. Og hver gang reagerte testen slik du sier, kontroll-streken kom kjapt, mens test-streken kom etterhvert, men mindre enn 5 minutter. Hos meg var strekene svake, men tydelige nok til å kunne sees. Du er nok gravid! Gratulerer
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Takk. (Bordet mitt er for rotete til at jeg kan danse på det, så jeg tar en virtuell dans istedenfor) JIPPI!
Gjest Gjest_monica_* Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 quick respons testet feil hos meg fikk positivt svar men som ikke var riktig alikevel. ikke for å sette griller i hodet på deg men vær klar over at det er det er faktisk endel feil på quick repons testene. gjett om jeg ble skuffa. har fler ganger opplevd at QR testen ikke har virket i det hele tatt å man blir akkurat like skuffa hver gang monica
Gjest Monana Skrevet 8. juli 2006 #5 Skrevet 8. juli 2006 quick respons testet feil hos meg fikk positivt svar men som ikke var riktig alikevel. ikke for å sette griller i hodet på deg men vær klar over at det er det er faktisk endel feil på quick repons testene. gjett om jeg ble skuffa. har fler ganger opplevd at QR testen ikke har virket i det hele tatt å man blir akkurat like skuffa hver gang monica ← Huff, det var ikke noe positivt for meg å høre, heller, jeg har nettopp testa (svakt) positivt på den... Men det er som du sier, jeg har også hørt at det har vært mye tull med denne testen, syns bare det er litt rart at de fortsetter å selge dem når det er så mye feilmeldinger på den... Trådstarter: flere positive tester, eller? Spent her!!
tattoopia Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 jeg oppdaget ved en tilfeldighet at de selger testen som de bruker på laboratoriet helsestasjonen på bandagisten til bare 65 kr stykk. atskillig billiere enn QR testen så heretter blir jeg å kjøpe den
Gjest marianne585 Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Akkurat slik var det for meg også, rett før det hadde gått 5 minutter, kom den svake streken, gjett om jeg var gla da Å nå er mensen 2 mnd forsinket også , så noe er nok på gang!!!!
Gjest marianne585 Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Akkurat slik var det for meg også, rett før det hadde gått 5 minutter, kom den svake streken, gjett om jeg var gla da Å nå er mensen 2 mnd forsinket også , så noe er nok på gang!!!! Gratulerer:)
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #9 Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Jeg er virkelig forvirret. Tok nettopp Quick respons graviditetstest og fikk en lys strek og en mørk! Der som det står T er det en svak strek og der som det står C er en mørk strek. Er jeg gravid???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå