Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Jeg bare lurer jeg, dersom man har gått fra et fast forhold som har vart i en årerekke, hvor lenge må man vente med å date andre uten at man skal virke despo? er det noe regel på det???
Gjest Chantal Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Når du føler deg klar. Er ikke noen regel på det?
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Ok, hehe! Men er det ikke sånn at folk synes man er litt dum dersom man viser seg med noen andre litt for tidlig? Føler bare det at det virker litt sånn... At man liksom bør holde seg alene litt for å vise eksen respekt...
Sarke Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Jeg synes ikke man trenger å vise eks-kjærester respekt. Er det slutt så er det slutt. På den andre siden, hvis du har dumpet ham og du vet at han ligger hjemme og gråter hver kveld, er det kanskje ok om du foretar datingen på steder du ikke blir sett av andre. For eksempel hjemme hos noen eller en annen kant av byen. Er han veldig lei seg er det ikke vits i å strø salt i sårene
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Kommer an på bruddet. Er det et absolutt brudd, og det x-en er en drittsekk, så ser jeg ikke noe problem med å date uken etter om du føler deg klar. Men om det er en mulighet for at dere kan bli sammen igjen så hadde jeg nok ventet en tid, pga at jeg ville ikke skapt mer komplikasjoner enn det som uansett kom til å dukke opp. Når det kommer til å vise x-en respekt… Jeg hadde ventet med å ha et veldig “offentlig” forhold til det enten hadde gått et par måneder, eller jeg visste at det gikk greit med x-en og at han hadde det bra. Ser ikke noen grunn til å gni det inn heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå