Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei! Har forholdsvis normal hud, får en kvise i ny og ne i T sonen. Har tidligere brukt lancome impactive, men virket som huden min trengte en "pause"?? har også prøvd Biotherm Age Fintess, som jeg likte godt men av en eller annen grunn har jeg aldri hatt så mye milier som da jeg brukte denne...vet ikke om det kan ha med kremen å gjøre jeg.., :sjenert: så - jeg trenger tips om en krem som ikke er for fet, men gir mye fukt og er forebyggende mot rynker :) Takker og bukker!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Anbefale på det varmeste en krem fra Dermalogica. Skin Smoothing Cream er kjempefin, gir mye fukt og er ikke for fet. Bruk den om våren/sommeren og bytt evt. til en litt fetere om vinteren( eks. intensive moisture eller super rich repair-begge fantastiske kremer)Snakk med en hudpleier som fører dermalogica er mitt råd :)

Skrevet

Jeg har en krukke fra Estee Lauder som jeg er fornøyd med. Fikk den anbefalt på parfymeriet da jeg var på jekt etter en krem som ga vintertørr hud fuktighet uten at den var veldig fet. Jeg tror ikke at den er veldig antirynke, men jeg har passert 30 og anbefalingen bli gitt ut fra dette. ;)

Husker selvfølgelig ikke hva den heter, men det er en gjennomsikitg krukke med hvitt lokk og grønn :overrasket: krem som lukter litt rart (agurk?) oppi krukken. Tror jeg betalte 315,- for den.

Hilsen Lille meg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har falt helt for happyderm fra L'oreal (av alle!!)

Den ble bla anbefalt i ELLE og har bla vunnet en anerkjent pris.

Javel... tenkte jeg , men er faktisk superhappy med den!! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Anbefale på det varmeste en krem fra Dermalogica. Skin Smoothing Cream er kjempefin, gir mye fukt og er ikke for fet. Bruk den om våren/sommeren og bytt evt. til en litt fetere om vinteren( eks. intensive moisture eller super rich repair-begge fantastiske kremer)Snakk med en hudpleier som fører dermalogica er mitt råd

Denne elsker jeg også! Om vinteren kan du jo supplere med en olje fra Decleor eller jojobaolje :hjerte: som jeg anbefaler i tillegg uansett hva du velger. (Jeg er 29 og har ganske lik hud som du beskriver)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...