Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Hei Vi har vært kjærester i snart ett år, samboere i 6 mnd. Hva kan jeg gjøre for å overraske han på dagen vår? Vi har begge vært i lange forhold og har barn på hver vår kant, vi er sporty og har barnefri begge to på dagen vår til helgen. Hva ville gutta satt pris på? Jeg regner med han inviterer meg ut på restuarant men jeg tenkte jeg skulle vise han at jeg setter umåtelig stor pris på han. Smykke er uaktuelt, han er ikke typen. Klær, klokke, solbriller kan kjøpes men det er jo veldig tradisjonelt. Noen som har noen gode forslag???? Må absolutt ikke være en ting, kan like gjerne være en opplevelse. 34 år og full av forventing til dette forholdet!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Hvor mye penger vil du legge i det? Hva med en reise? Det vurderer jeg å gi til kjæresten min neste gang han har bursdag. Det kan jo fort bli dyrt og det må jo planlegges litt da... Ellers så er jo mange gutter glad i duppeditter da.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 leie et hotellrom for natten? syns det er bedre med en opplevelse enn en gave... det kan han få til bursdag og jul, men noe dere kan gjøre sammen? konsert kanskje?
Gjest Tuppelure Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Hva med en skikkelig god lagringsvin??? Spør på Polet, de er vanligvis veldig flinke til å hjelpe med å finne noe. Trenger ikke nødvendigvis å koste høyrearma heller. For eksempel en vin som skal lagres i et års tid, som du kan gi ham med beskjed om at du håper at dere kan dele den om ett år....? Da får du sagt noe om forventningene og håpene du har til forholdet også. Søtt!
Mia72 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Skal på polet i dag! Takk for godt svar om forventninger!
Gjest LilSweetie Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Hva med en skikkelig god lagringsvin??? Spør på Polet, de er vanligvis veldig flinke til å hjelpe med å finne noe. Trenger ikke nødvendigvis å koste høyrearma heller. For eksempel en vin som skal lagres i et års tid, som du kan gi ham med beskjed om at du håper at dere kan dele den om ett år....? Da får du sagt noe om forventningene og håpene du har til forholdet også. Søtt! ← Det var en kjempegod ide! Dumt at jeg og kjæresten akkurat har hatt dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå