Gjest Donna Skrevet 21. desember 2002 #1 Skrevet 21. desember 2002 Går det an å lese e-posten min på en annen maskin (nå tenker jeg på outlook express).....hvordan kan jeg gjøre dette? Lille meg 2
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2002 #2 Skrevet 21. desember 2002 legge inn brukernavn, passord og servernavn i outlook express (verktøy->kontoer->legg til->epost.) menne..er dette bare midlertidig villle jeg anbefale deg bruke en webmail slik at personen som eier outlook expressen ikke laster ned mailen din o.l
Gjest Donna Skrevet 21. desember 2002 #3 Skrevet 21. desember 2002 Hva er webmail? trodde all mail var det jeg ...det er jo via nettet?
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #4 Skrevet 21. desember 2002 Du kan bruke www.mailreader.com til å lese mailen din, dette forutser at du har pop3/smtp informasjon om kontoen din.. har du en telenor konto er mailservern: mail.online.no. på mailreader må du skrive inn kontonavn, passord og mailserver. Dette må du gjøre hver gang du skal lese mail, men etterhvert så blir det så lett =) Webmail er bare mail som er basert på en webside.. slik som Hotmail, det kan du kalle webmail, fordi du gjør all administrasjon, skriving av post, sletting, lesing via websiden..
JohnnyCash Skrevet 21. desember 2002 #5 Skrevet 21. desember 2002 F**n glemte å logge meg inn.. ARGH! var jeg som skrev siste innlegget =)
Gjest Donna Skrevet 21. desember 2002 #6 Skrevet 21. desember 2002 prøvde det man da blir mailadresen så rar ....etter @ kommer det frem mail.onlin.no - og det skal ikke stå "mail" i min adresse???
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2002 #7 Skrevet 21. desember 2002 www.online.no har jo også en webmail
jordbær Skrevet 21. desember 2002 #8 Skrevet 21. desember 2002 prøvde det man da blir mailadresen så rar ....etter @ kommer det frem mail.onlin.no - og det skal ikke stå "mail" i min adresse??? mail.online.no er mailserveren til online. Men hvis du har mailadresse hos online, kan du gå på www.online.no og lese mail derfra:) (*@online.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå