Snurre the one Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Dette emnet ble først postet på "guttas hjørne" (husker ikke hva det het) men etter råd så legger jeg ut emnet her også Hei ale sammen. Nå som jeg begynner i 9 ende trinn er det veldig stor fokus på utsende (selv om jeg er gutt)hos de fleste og til de tider så er jeg veldig opptatt at at jeg er fin. Når jeg ser meg selv i speilet så ser det ut som jeg har fettete hud vet ikke helt hvorfan jeg skal si det men jeg er ute etter ett produkt som kan få vekk den fettete huden og ett godt produkt som fjerner kviser. Fint om dere skriver hvor jeg får kjøpt det og hva prisen ligger på Vet dere om andre produkter som er grei å bruke for gutter? Det høres sikkert veldig homsete ut ,MEN det er jeg ikke. Takker for alle svar Hilsen Snurre the one
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Så klart gutter også har lyst til å være fine Du kan gå på apoteket, der kan de hjelpe deg. Jeg vet det finnes forskjellige salver (bl.a. Basiron eller Brevoxyl), de hjelper mot kviser. De er ikke dyre heller, tror nok de koster under 100 kr. Og varer leeeenge. Og du -å vaske ansiktet sitt hver dag med klut med vann er viktig!
Snurre the one Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2006 (endret) er ganske flau når deg gjelder å spørre om ting til hud og slikt så hvordan skal jeg gå frem på apoteket, hva skal jeg si til de på apoteket? forresten vet dere om en krem som liksom strammer inn huden? (tenker å ha det i fjeset) Endret 3. juli 2006 av Snurre the one
Gjest Cosmic Girl Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Hvis det er mye, kan du gå til hudlege. Det gjorde lillebroren min. Han fikk noen piller han måtte ta, og i løpet av noen måneder var huden helt fin. Ellers er det, som nevnt over her, veldig viktig å vaske ansiktet med vann, i tillegg til å drikke vann. Ofte reflekterer huden din maten og drikken du spiser.
kallirhoe Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Hei, bare forklar de som jobber på apoteket hva problemet er, de er profesjonelle og vant til å snakke med folk om slike ting så det er ikke noe å være flau for Hvis ikke kan du jo spørre moren (eller søsteren hvis du har en) din om hun kan kjøpe tingene for deg? Jeg har en lillebror på 16 som har det samme problemet, kjøpte seba med ansiktsvask og fuktighetsgele til han på apoteket og nå er han mye bedre. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Hei! Du må ha deg en skikkelig rens(må rense morgen og kveld), og en skikkelig fuktighetskrem(uten fett) slik at huden får kvittet seg med skitt den får iløpet av dagen og natten og så må den ha fuktighet. Finnes mange skikkelige hudpleie merker som har serier for gutter, ellers så har jo apoteket blitt nevnt. Men en hudpleier kan også hjelpe deg, da med å finne ut skikkelig hvilken hudtype du har. Mange gutter som både kjøper hudpleie produkt og går til hudpleier! Men om dette hørest dyrt ut, kan du ta en tur på apoteket og høre der ja Det du kan gjør er å dra på ett parfymeri og be dem anbefale produkter som de tror huden din bør ha. Så kan du bestille dem på www.strawberrynet.com, der de er mye billigere. Om du kjøper under 200 kr for hver gang, slipper du å betale toll. Men kommer du på over 200 og må betale toll, er det bare å fakse kvitteringen som du får fra tollen og sende den til strawberrynet så betaler de deg tilbake den summen. Har bestilt derifra over 30 ganger!
Snurre the one Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2006 OK skal kjøpe de produktene som dere mener hjelper og så skal dere få høre hvordan det gikk. En ting til. Å vaske sjeset hvert 30 (med våt klut)vil det være bra for huden,vil jeg merke noe forskjell?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå