Klips Skrevet 21. desember 2002 #1 Skrevet 21. desember 2002 Navlen er blitt mye grunnere alt (selv om den ikke er så dyp i utgangspunktet), men den har ikke poppet. Popper den ut på alle? Når skjer det vanligvis? Hilsen må-vite-alt (og prøver å gjette kjønn, selv om jeg veeeeet at det sikkert bare er tull.noe må man jo gjøre lørdag morgen :D )
Gjest motorrypa Skrevet 21. desember 2002 #2 Skrevet 21. desember 2002 hei hei klips. så rart som det enn høres ut så håpet jeg at jeg skulle få utovernavel. synes det er stilig. men det er langt fra lle som får det. æ jeg er en av dem som ikke har fått det. nå er det bare snakk om få uker igjen å noen utovernavle har jeg ikke fått (sukk) så kanskje en annen gang. for dem som får det så trur jeg det er veldig individuelt. kommer vel litt an på om man får stor mage fort antar jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #3 Skrevet 21. desember 2002 Jeg hadde utovernavle, men den poppet ikke ut , den ble vel slik etter jo større jeg ble. Nå er jeg ganske tynn, og magen var som et trommeskinn, så det er vel grunnen. :D
Labella Skrevet 21. desember 2002 #4 Skrevet 21. desember 2002 Jeg fikk aldri utovernavle da jeg gikk gravid... Har i grunnen aldri tenkt på det heller - er det virkelig vanlig at navlen "popper" ut?
Ann Forup Skrevet 22. desember 2002 #5 Skrevet 22. desember 2002 hei du min navle har ikke hoppet ud i dette svangerskab fordi jeg er så lille, men i mine 3 andre var jeg enorm lige fra begyndelsen og da hoppede navlen min ud men den blev jo helt strukket ud da pladsen blev trang... i dag har jeg ring i navlen og har ingen problemer med det jordmor sagde at jeg kunne beholde den i hvis den ikke generede mig...
Klips Skrevet 22. desember 2002 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2002 Hm. Er liten og slank og har mage langt over kurven allerede, så her burde jo det meste ligge til rette for utovernavle synes jeg. (Synes det er stilig jeg også, motorrypa :D ) Men av en eller annen grunn er ikke huden så stram over kjempemagen (til å være 6 mnd på vei) min. Fint det da, for kan jo slippe unna strekkmerker. Jaja, følger navlen videre i spenning. Navlebeskuelse på høyt nivå her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå