Arwen Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Finnes det en god bodylotion med skimmer? *på jakt*
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Jeg hadde en veldig fin en, men den var parfymert da. Ga nydelig skimmer. Hadde parfyme i samme. Balenciaga eller noe
Arwen Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2006 Skulle helst hatt en som ikke luktet altfor mye. Har den til Juvena nå, men den lukten blir for spessiell. Dessuten synes jeg den gir litt lite skimmer.
kitekatt Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Jeg elsker Dove sin Silkening bodylotion. Skimmer, men ikke GLITTER som i mange andre. Skal du ha en med MER skimmer i, er Yves Rocher sin Voile d' amour veldig god. Den rosa
IdaC Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Støtter Dove sin Silkening bodylotion. Jeg syns den gir fint med skimmer. Den som har vært storfavoritten min lenge nå er Body Delisse fra Lancome. Fikk skryt for beina mine senest i går da jeg hadde den på. Gir masse glød og små skimmerpartikler.
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Finnes det en god bodylotion med skimmer? *på jakt* ← De har en på apoteket, den er veldig fin, tror det er cosmica.
Arwen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2006 Jeg jobber der hvor vi selger dove sin og så har jeg aldri prøvd den testet den i dag og den er jo kjempefin! Tusen takk for tipset.
lillesky Skrevet 3. juli 2006 #9 Skrevet 3. juli 2006 Nivea har en solkrem med masse glitter. (Det skal visst reflektere solstrålene bra. ) Prøv den!
jossa Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 Jeg liker også Dove sin lotion. En annen som jeg også synes gir fin effekt er: Nivea Body Shimmering Lotion. Ikke glitter, bare nydelig skimmereffekt.
Arwen Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. juli 2006 Nivea har en solkrem med masse glitter. (Det skal visst reflektere solstrålene bra. ) Prøv den! ← Men den får jeg ikke rabatt på, så kjøper heller dove sin og har solkrem under
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Jeg elsker Dove sin, den er kjempedeilig!!
Tusseline Skrevet 4. juli 2006 #13 Skrevet 4. juli 2006 Cliniderm! Har ogsaa prövd Dove sin, men den er ikke i naerheten av Clinderms.
silja Skrevet 4. juli 2006 #14 Skrevet 4. juli 2006 denne dere mener fra dove.. er det den i krukke? den gule, som før var hvit? isåfall lett og god å smøre med, trekker fort inn og gjør huden myk. men synes ikke dete r mye skimmer i akkurat... og så takler jeg ikke lukten helt
Arwen Skrevet 4. juli 2006 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2006 Nei, den er på flaske og luktet faktisk overraskende lite til at det var Dove.
Gjest Tanita Skrevet 5. juli 2006 #18 Skrevet 5. juli 2006 Bruker Dior sin er kjempe fornøyd! ← Er den dyr? Eller kjøper dere den på SN?
Gjest bølla utlogget Skrevet 5. juli 2006 #19 Skrevet 5. juli 2006 Kjøpte Dior selvbruner med shimmer igår. 245 kroner var det vel....gleder meg å få prøvd den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå