Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En dag i forrige uke spiste jeg lunsj med min nye venn i nærheten av arbeidsplassen. Dette ble observert av noen kolleger. Det har ført til en del "morsomheter" som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke. En ropte ganske høylytt "se, xxxxxx på sjekker'n!" Tok det ikke som annet enn en morsomhet da, og svarte at ja jeg sjekker opp en ny mann i hver lunsjpause. Men etterpå har det kommet flere kommentarer, og det er tydelig at mange er veldig, veldig overrasket over at jeg har funnet noen. Har riktignok noen ekstra kilo, og er ingen partyløve. Er sjelden på firmafester o.l. Kanskje derfor de trodde jeg ville være singel til evig tid? Men når går morsomhetene for langt, en sa at han er sikkert homo. En sa at jeg måtte passe på så jeg ikke ble utnyttet. Bør jeg blir fornærmet, eller gi blaffen? :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kollegene dine har tydeligvis ikke hørt rådet om at hvis man ikke har noe positivt å si, burde man ikke si noe i det hele tatt :overrasket: kanskje du burde minne dem på det?

Jeg skjønner det godt om du tar deg nær av sånne kommentarer som du forteller om, men håper du klarer å la være å tenke på dem, og heller kose deg med den nye kjæresten din :klem:

Skrevet

Så frekke de er!

Tror jeg neste gang noen spør på en fleipete og sleip måte, ville konfrontere hva personen egentlig mener med sine utsagt. Hvis du lenge nå har smilt og jattet med, så snu det om til at du stiller spørsmåltegn til alle disse utsagnene deres.

Gjest Chantal
Skrevet (endret)

Hva sier du til dem når de gir deg disse beskjedene da?

Edit: Skrivefeil.

Endret av Chantal
Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke sagt så mye til nå, bortsett fra det med sjekkingen i lunsjen. Til han med homokommentaren tenkte jeg å si takes one to know one, men det kom jeg først på etterpå ;)

Gjest Gjest
Skrevet

De er bare misunnelige! Kos deg med din nye kjæreste, blås i hva kollegaene dine mener ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...