Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #1 Skrevet 21. desember 2002 hva ville dere ha gjort i mitt tillfelle?? hele familien min reiser på hyttetur første juledag og jeg vet ikke om jeg skal være med. her hjemme har jeg kjæresten min som ikke vil at jeg skal dra. tenker jo at jeg ikke vil dra fra han, men på en annen side er det jo juletid
Kid-a Skrevet 21. desember 2002 #2 Skrevet 21. desember 2002 Ingen av oss her inne kan vite hva du skal gjøre... det er helt opp til deg selv. Men husk at du har resten av året du kan bruke på kjæresten. For meg er juletid familietid. Kid
Kristian (71) Skrevet 21. desember 2002 #3 Skrevet 21. desember 2002 Enig med kid-a, julen syns jeg tilhører familien. Er dere "kun" kjærester må dere kunne være fra hverandre i julen.
Nelle Skrevet 21. desember 2002 #5 Skrevet 21. desember 2002 Jeg synes du skal gjøre akkurat det du vil. Hvem vet -kanskje det viser seg å bli kjempefint å være hjemme også? Man MÅ ikke nødvendigvis på død og liv være så veldig "familie" i jula. Nelle
Gjest Mazzy Skrevet 21. desember 2002 #6 Skrevet 21. desember 2002 Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å være sammen med kjæresten istedet for familien i jula. Jeg skal selv tilbringe romjul og nyttår med venner, og er sammen med familie på Julaften - 2.juledag (med obligatorisk familieselskap). Gjør som du føler for - hverken familien eller kjæresten dør av at du ikke er sammen med dem en ukes tid, vet du.
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #7 Skrevet 21. desember 2002 hei nei han vil ikke være med.men klart han kan! jo jul er familietid jeg er fult klar over det! men jeg klarer ikke helt å reise fra han heller. men jeg er redd for at jeg vil angre på et eller annet senere tid! alle sier at det er tradisjonen fra jula som en minnes når en blir gammel og grå... hjelpes meg jeg vet virkelig ikke hva jeg skal finne på!
Bridget Skrevet 22. desember 2002 #8 Skrevet 22. desember 2002 Finn ut hva DU har mest lyst til og gjør det! - ikke hva familen vil og ikke hva kjæresten vil
Gjest Anonymous Skrevet 22. desember 2002 #9 Skrevet 22. desember 2002 nei det er så vanskelig! det er så masse faktorer som holder meg igjen her hjemme! en kjæreste som vil ha meg her og en kjæreste som vil at jeg ikke skal dra fra han! en familie som ber meg på middag. og tanken om å være alene frister litt den også iogmed at det skjer veldig så sjeldent! men så er det mange grunner til at jeg vil dra ogsp, det er suynt og godt å komme seg bort litt og jula skal trossalt være sammen familien! men alt i alt synes jeg dte er dårlig gjort av dem å reise fra meg! uff jeg kommer nok aldri til å bestemme meg før de har satt hæla uttafor dørkarmen to minutter før dem skal dra... er så redd for at jeg vil komme til å angre...uanstet hva jeg finner på!
Gjest Mazzy Skrevet 22. desember 2002 #10 Skrevet 22. desember 2002 *smil.. Du er veldig ung? Du vet, både familien din og kjæresten er der når du kommer tilbake. Det kan være koselig å være sammen med familien i jula, og kjæresten din klarer seg godt uten deg noen dager - hvis ikke er det på tide at han lærer seg det, synes du ikke? Ikke lag dette til et stort problem - ta et valg, og ha det koselig samme hva du velger. Det er kun snakk om noen dager, du glemmer hele denne problemstillingen om noen uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå