Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 mannen vil ha megsom dame men sier han er så trett alltid.. og vil bare sove.. skal en tro han virkelig vil ha en da.. hva skal en si til slikt. en kan jo ikke tvinge folk til bli våkne el hva?hva kan en si for få forandret dette jeg vet ikke jeg.....
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Kanskje han er sliten etter en lang dag på jobb? Det løser vi med sex om morgenen, når vi er opplagte igjen Verdt å forslå?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 mannen vil ha megsom dame men sier han er så trett alltid.. og vil bare sove.. skal en tro han virkelig vil ha en da.. hva skal en si til slikt. en kan jo ikke tvinge folk til bli våkne el hva?hva kan en si for få forandret dette jeg vet ikke jeg..... ← la han sove, helt til han blir lei av det
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Kanskje han er sliten etter en lang dag på jobb? Det løser vi med sex om morgenen, når vi er opplagte igjen Verdt å forslå? ← hm vel vi bor 45 min unna hverandre så blir lite sex :S
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 la han sove, helt til han blir lei av det ← ja en ide men i mellomtiden går sommern som jeg hadde lyst bruke til finne på ting med han.........
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Sånn er mannen min også. Lurer på om han får i seg for lite vitaminer eller noe. Han røyker, spiser mye junkfood og trener ikke.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 Sånn er mannen min også. Lurer på om han får i seg for lite vitaminer eller noe. Han røyker, spiser mye junkfood og trener ikke. ← man føler seg ikke akkurat verdsatt og elsket--- :/ når de viser så liten interesse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå