Kid-a Skrevet 21. desember 2002 #1 Skrevet 21. desember 2002 ... er det der hvor man shopper kvinner??? Hva er vitsen med det på en kvinneside (høyre marg)? Vi burde vel heller ha en "manne-shop"? Jeg ser ikke logikken. Kid
Gry Skrevet 21. desember 2002 #2 Skrevet 21. desember 2002 Kvinneshopen selger produkter beregnet på kvinner: eggløsningstester, pms-produkter, graviditetstester, folsyre mm. KG tjener noen kroner på hvert salg som hjelper oss å opprettholde driften.
jordbær Skrevet 21. desember 2002 #3 Skrevet 21. desember 2002 lol Det er nok like sant det kid-a sier, som i at en ektefelle er en ekte felle;) Og at leverposteien blir laget av små barn, fordi det er bilde av en unge på boksen.. (fordi jordbærsyltetøy har bilde av jordbær på etiketten og blir lage av jordbær) Kvervulering heter det...
Gjest Mazzy Skrevet 21. desember 2002 #4 Skrevet 21. desember 2002 Kid-a, etter din logikk synes jeg ordet "barnemeny" plutselig fikk en annen dimensjon.
Kristian (71) Skrevet 21. desember 2002 #5 Skrevet 21. desember 2002 Kid-a, etter din logikk synes jeg ordet "barnemeny" plutselig fikk en annen dimensjon.
Kristian (71) Skrevet 21. desember 2002 #7 Skrevet 21. desember 2002 Takk Waco Fant det best å legge hånd på de med engang før noen andre rappet dem
waco Skrevet 21. desember 2002 #8 Skrevet 21. desember 2002 Skjønner hva du mener Kristian, sånne faste sprettne pupper er ikke akkurat metervare på kvinneguiden..
Gjest Hege Skrevet 21. desember 2002 #9 Skrevet 21. desember 2002 Tror ikke det er noe som skal måles i meter heller, Waco
waco Skrevet 21. desember 2002 #10 Skrevet 21. desember 2002 Gry og Hege. Hva kid-a mente med kvinne-shop kan sikkert sammenlignes med at det ikke finnes et begrep som heter dverg-shop og cp-shop, men det finnes kvinneshop, kortvokstshoppen og shopcp. Man kan ikke dele kvinneshop i to, selv med bindestrek imellom. Waco
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. desember 2002 #11 Skrevet 21. desember 2002 pupper er ikke akkurat metervare på kvinneguiden.. HA HA HA Pupper i metervare :-) Milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå