Gjest Postmann Pat Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Sminket seg nesten til døde: http://www.nettavisen.no/innenriks/article674316.ece
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Hvis bilen begynte å rulle og hun sto parkert mens hun sminket seg, er det vel ikke noe grunn til å komme med "kvinnfolk bak rattet" uttalelser. Det er akrobat som jeg skulle si "ALLE MANNFOLK BAK RATTET ALTSÅ" etter jeg leste en sak med en bussjåfør som runket hele bussruta ;D
Velvet Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Men denne kvinnen kjørte. Edit: Må lese nøyere heretter. Hun kom bort i noe som fikk bilen i gang. Endret 2. juli 2006 av Velvet
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Det måtte ha vært en veldig viktig sminke som var verdt å risikere både eget og andres liv for.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Men denne kvinnen kjørte. Edit: Må lese nøyere heretter. Hun kom bort i noe som fikk bilen i gang. ← Nope, ikke ifølge Nrk http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sog...ordane/1.667439
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Jeg synes ikke akkurat at Postmann Pat er den som skal klage over kvinnfolk bak rattet, altså. Det er en kjent sak at han aldri har lært å gire!
Lillesøster Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 Dette har ingenting med kjønn og gjøre. Finnes mange dumme menneskser som sitter bak et ratt, helt uavhengig av kjønn.
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Nope, ikke ifølge Nrk http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_sog...ordane/1.667439 ← Av ein eller annan grunn har bilen teke til å trille. stod det der også Her har to uavhengige aviser klart å lage store overskrifter som hentyder at dama har sminket seg mens hun kjørte, hvilket hun tydeligvis ikke gjorde, men at bilen stod parkert og begynte å trille mens hun holdt på med speil og sminke.. Endret 3. juli 2006 av mysan
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 3. juli 2006 #12 Skrevet 3. juli 2006 http://www.de-danske-gartnere.dk/public/bi...w-res/agurk.jpg
Bloody Archibald Skrevet 3. juli 2006 #13 Skrevet 3. juli 2006 Jeg synes ikke akkurat at Postmann Pat er den som skal klage over kvinnfolk bak rattet, altså. Det er en kjent sak at han aldri har lært å gire! Hi hi!
Gjest Aethra Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 Synes ikke damer er spesielt ille jeg, altså; men det er forferdelig MANGE dårlige sjåfører av begge kjønn. Ikke bra av denne sminkedamen (selvom hun muligens altså ikke kjørte..), men det er såååå mange dumme kjøremenn også, som bare kjører som gale (eksempelvis kjører 20 under fartsgrensa, aldri blinker, og ikke overholder vikeplikt, og æsj og fy) (Unnskyld utbrudd, men har kjørt laangt idag, og er gretten på Norges dårlige sjåfører)
Gjest Hilde79 Skrevet 7. juli 2006 #15 Skrevet 7. juli 2006 Ja, uttrykket "Kvinnfolk bak rattet" er særdeles underlig, med tanke på at det er menn som kræsjer mest.
Tule Skrevet 7. juli 2006 #16 Skrevet 7. juli 2006 Ja, uttrykket "Kvinnfolk bak rattet" er særdeles underlig, med tanke på at det er menn som kræsjer mest. ← hei veel det kommer an på vilken statistikk du bruker det da vennen, kvinner har fler småskader og men er oftere involvert i ulykker hilsen
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 7. juli 2006 #17 Skrevet 7. juli 2006 Ja, uttrykket "Kvinnfolk bak rattet" er særdeles underlig, med tanke på at det er menn som kræsjer mest. ← Det er menn som kjører mest også.
Gjest Hilde79 Skrevet 7. juli 2006 #18 Skrevet 7. juli 2006 hei veel det kommer an på vilken statistikk du bruker det da vennen, kvinner har fler småskader og men er oftere involvert i ulykker hilsen ← Ja, jeg tenkte mer på dødsstatistikk.
Gjest Hilde79 Skrevet 7. juli 2006 #19 Skrevet 7. juli 2006 Det er menn som kjører mest også. ← Jeg tror det er fordi mannfolka er jævla eple-kjekke
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 7. juli 2006 #20 Skrevet 7. juli 2006 Jeg tror det er fordi mannfolka er jævla eple-kjekke ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå