Gå til innhold

damer og bil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hvis bilen begynte å rulle og hun sto parkert mens hun sminket seg, er det vel ikke noe grunn til å komme med "kvinnfolk bak rattet" uttalelser. Det er akrobat som jeg skulle si "ALLE MANNFOLK BAK RATTET ALTSÅ" etter jeg leste en sak med en bussjåfør som runket hele bussruta ;D

Skrevet (endret)

Men denne kvinnen kjørte.

Edit: Må lese nøyere heretter. Hun kom bort i noe som fikk bilen i gang. :sjenert:

Endret av Velvet
Gjest Gjest
Skrevet

Det måtte ha vært en sexy rute

Gjest Gjest
Skrevet

Det måtte ha vært en veldig viktig sminke som var verdt å risikere både eget og andres liv for.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes ikke akkurat at Postmann Pat er den som skal klage over kvinnfolk bak rattet, altså. Det er en kjent sak at han aldri har lært å gire!

:erter:

Skrevet

Dette har ingenting med kjønn og gjøre. Finnes mange dumme menneskser som sitter bak et ratt, helt uavhengig av kjønn.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Av ein eller annan grunn har bilen teke til å trille. stod det der også

Her har to uavhengige aviser klart å lage store overskrifter som hentyder at dama har sminket seg mens hun kjørte, hvilket hun tydeligvis ikke gjorde, men at bilen stod parkert og begynte å trille mens hun holdt på med speil og sminke..

Endret av mysan
Skrevet
Jeg synes ikke akkurat at Postmann Pat er den som skal klage over kvinnfolk bak rattet, altså. Det er en kjent sak at han aldri har lært å gire!

Hi hi!

Gjest Aethra
Skrevet

Synes ikke damer er spesielt ille jeg, altså; men det er forferdelig MANGE dårlige sjåfører av begge kjønn. Ikke bra av denne sminkedamen (selvom hun muligens altså ikke kjørte..), men det er såååå mange dumme kjøremenn også, som bare kjører som gale (eksempelvis kjører 20 under fartsgrensa, aldri blinker, og ikke overholder vikeplikt, og æsj og fy) :kvalm:

(Unnskyld utbrudd, men har kjørt laangt idag, og er gretten på Norges dårlige sjåfører)

Gjest Hilde79
Skrevet

Ja, uttrykket "Kvinnfolk bak rattet" er særdeles underlig, med tanke på at det er menn som kræsjer mest.

Skrevet
Ja, uttrykket "Kvinnfolk bak rattet" er særdeles underlig, med tanke på at det er menn som kræsjer mest.

hei

veel det kommer an på vilken statistikk du bruker det da vennen, :ler: kvinner har fler småskader og men er oftere involvert i ulykker :)

hilsen

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Det er menn som kjører mest også.

Gjest Hilde79
Skrevet
hei

veel det kommer an på vilken statistikk du bruker det da vennen, :ler:  kvinner har fler småskader og men er oftere involvert i ulykker  :)

hilsen

Ja, jeg tenkte mer på dødsstatistikk. :)

Gjest Hilde79
Skrevet
Det er menn som kjører mest også.

Jeg tror det er fordi mannfolka er jævla eple-kjekke ;):kyss:

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet
Jeg tror det er fordi mannfolka er jævla eple-kjekke ;)  :kyss:

:flekke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...