Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jente_19
Skrevet

EG var sammen med ein gutt i 4 mnd.Han blir snar t22 og eg e 19. Det blei slutt mellom oss fordi han flytta langt vekk herfrå og avstandsforhold funka ikkje for oss. Dette er 8 mnd siden no. No har han komt heim for sommaren og skal vera her heilt til skulane begynne igjen til høsten. Då flytte me sannsynligvis til samme by.

Problemet er at eg fortsatt er kjempegla i han og han er gla i meg trur eg. Det trur faktisk mange av vennene hans og. Eg rota med ein kamerat av han og det var sånn eg fekk veta at han fortsatt va gla i meg, for han ba denne kameraten om å holda seg langt unna meg.

I helga sov eg hos han og helga før det sov han hos meg. Men eg e usikker på ka han vil. Om han vil bli sammen med meg igjen eller om det berre er sex. Me snakka sjelden om følelser mens me var sammen, og eg har ikkje snakka med han edru siden det blei slutt. Det er det som gjer alt så forbanna komplisert. Eg veit ikkje kor eg har han og om han meine noko med det.

Har tenkt te å senda ein meld å spør om me kan snakka sammen. men eg veit ikkje om eg klare å snakka med han. Blir så nervøs når han er rundt meg og det blei ikkje bedre etter at me pulte før me fekk snakka ut. E så forvirra. Veit ikkje ka eg skal gjera. E det nokon som har nokon tips????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Djeeesus!

Skjer med å rote med kameratene?

Det er jo SELVMORD for et potensielt kjæresteforhold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...