Gjest Malina Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Jeg må skaffe meg en ny mobil siden den andre er i uorden. Har tenkt litt på 8120i fra Sony Ericsson. http://shop.tele2.no/index.php/Portal/sect...d/1140/action/1 Noen som har denne telefonen? Isåfall; hva synes dere? Er den enkel og grei å bruke? (for en som ikke forstår seg så lett på avanserte duppedingser) Går det ann å høre på musikk mens man skriver meldinger? Det er viktig
Velvet Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Jeg må skaffe meg en ny mobil siden den andre er i uorden. Har tenkt litt på 8120i fra Sony Ericsson. http://shop.tele2.no/index.php/Portal/sect...d/1140/action/1 Noen som har denne telefonen? Isåfall; hva synes dere? Er den enkel og grei å bruke? (for en som ikke forstår seg så lett på avanserte duppedingser) Går det ann å høre på musikk mens man skriver meldinger? Det er viktig ← Eksen har nettopp kjøpt denne mobilen. Ja, han synes den er enkel og bruke.Og ja, det går an å høre musikk mens man skriver mld. Han er så langt megafornøyd med den.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 SE W800i har stort sett de samme funksjonene utenom EDGE. Denne er billigere. Jeg kjøpte den i forrige uke... Kan skrive sms samtidig som radio, musikk er på. Er kjempefornøyd så langt. Gode bilder også! Enkel å bruke!
Xora Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Enig med siste gjest Endret 4. juli 2006 av Xora
Gjest Malina Skrevet 9. juli 2006 #6 Skrevet 9. juli 2006 SE W800i har stort sett de samme funksjonene utenom EDGE. Hva er det da? Ellers,takk for fint svar!
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #7 Skrevet 9. juli 2006 jeg har w810i, jeg kjempe fornøyd med mobilen. man kan høre på musikk selv om man tar bilder.. den er veldig enkel å grei å bruke, og den har alt pluss litt til:D og den er pen å så på.. lyden er utrolig bra, og de øretelefonene man før med, blokker nesten all lyd ute, pluss at ingen hører musikken, så nå er det slutt på å høre all den unødvindige snakken på bussen og at alle hører hva du hører på! anbefales på det sterkeste!!
Gjest Malina Skrevet 13. juli 2006 #8 Skrevet 13. juli 2006 jeg har w810i, jeg kjempe fornøyd med mobilen. man kan høre på musikk selv om man tar bilder.. den er veldig enkel å grei å bruke, og den har alt pluss litt til:D og den er pen å så på.. lyden er utrolig bra, og de øretelefonene man før med, blokker nesten all lyd ute, pluss at ingen hører musikken, så nå er det slutt på å høre all den unødvindige snakken på bussen og at alle hører hva du hører på! anbefales på det sterkeste!! ← Høres bra ut! Takk for svar,alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå