Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Vi blir 20-25 personer i venne/bryllupsfesten. og er det dumt med bare velkomst drink? eller skal vi servere vin hele kvelden? hva er vanlig?
marsy Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 dere bestemmer det selv, dere kan godt lage en god velkomstdrink, og la gjestene ta med drikke selv for resten av kvelden, men pass på å informer gjestene om det, så de er klar over det. skal dere servere mat er det greit å informere om det også, var nettopp i en fest selv der de ikke hadde sagt at de skulle servere middag, og da kom jeg selvfølgelig dit etter å ha spist middag hjemme først
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Tusen takk for svar Marcy:) Vi skriver nok noe sånt: mat, drikke, dessert servering og at det er greit å ha med egen drikke. Gir ikke dette inntrykk av at de får litt drikke, men kan ta med egen hvis de ønsker mer eller? eller får bare folk inntrykk av at det er bare brus? hva kunne vi heller ha skrevet??
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 "Ta med det dere ønsker å drikke etter maten"
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Ja! flott, er ikke så god på invitasjoner jeg:)
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 svarte litt fort i sted gjest, men tror de at de må ta med brusen også da??
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 svarte litt fort i sted gjest, men tror de at de må ta med brusen også da?? ← Det tror de sikkert. Men hvis de skal få brus så skriver du det bare litt annerledes. "Vi holder vin/øl til maten og kaffe og brus etterpå - resten må dere ta med selv".
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Jeg var i en vennefest hvor de hadde handlet inn øl, vn, sprit på forhånd. Gjestene kjøpte bonger, og gav det samme som budeparet hadde gitt for drikken. Det synes jeg var veldig ok jeg da, de kunne lverer tilbake det som ble til overs. Og da slapp en å drasse på drikke i finstasen... Dette var bare et tips til deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå