Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Jeg bestilte Joico k-pak reconstruct straigth & strong (3 produkter shampo, conditioner og stylingprodukt) og Tigi Catwalk Fashionista Some like it hot pack (2stk i pakken) Hva er din siste bestilling på LF?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Jeg kjøpte Redken All Soft Supreme Pack og Kearstase Lumiere Nutri-Sculpt for en ukes tid siden.
Millis Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 kjøpte shampo og balsam fra tigi og måtte betale 147 i mva og tollbehandling. Irriterende..... et par uker siden
Arwen Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Jeg har kjøpt shampo og balsam fra den nye serien for blondiner fra Redken, og Tigi bedhead body papayarazzi body lotion.
Gjest Tanita Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 kjøpte shampo og balsam fra tigi og måtte betale 147 i mva og tollbehandling. Irriterende..... et par uker siden ← Men de bruker da å skrive lavere pris utenpå pakken for å unngå toll... Så kjipt...
Rosenrød Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Det siste jeg kjøpte var Dermalogica Active moist og after sun pluss leppepomade med solfaktor fra samme merke.
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Hva er SSC forkortelse for? Ca hvor mange dager tar det før de komme i postkassa? *utålmodig* :rosasmil:
Arwen Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Hva er SSC forkortelse for? Ca hvor mange dager tar det før de komme i postkassa? *utålmodig* :rosasmil: ← Skim smoothing creme tenker jeg Her pleier det å ta 3 - 5 virkedager.
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Ok. Seff... Lenge siden jeg har brukt produkter fra dermalogica, glemmer så fort. Endret 4. juli 2006 av Tanita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå