Wonders Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Kan noen være så snill å forklare dette HUSK LYD http://www.metacafe.com/watch/152624/criss...d_half_a_woman/
Anglofil Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Nei, jeg må innrømme at jeg har litt vanskeligheter med å forklare den der. Det der må være regissert på en eller annen måte, hvordan har jeg ikke peiling på. Mvh Yvonne Endret 2. juli 2006 av yvonne
Cata Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Du slette tid. Uansett hvordan det der ble gjort, så var det iallfall dyktig gjort. (Får håpe hun ikke stikker av fra sin andre halvdel, sånn at han får satt henne sammen igjen . Jeg tror ikke jeg ville forlatt meg på den måten.)
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hehe.. Skulle svare i en annen tråd Endret 2. juli 2006 av *MissA*
Gjest Catwoman Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Det er jo bare skuespill og godt filmtriks.
wind-up bird Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Jeg tror de bytter ut damen (til en handikappet uten ben, hun er mistenkelig god på å bevege seg på armene) nå kameraet ikke filmer henne et sekund.. Det er noen småting som er feil med henne etterpå. Sannsynligvis er alle som står rundt skuespillere. Endret 2. juli 2006 av wind-up bird
Gjest Piper Skrevet 2. juli 2006 #11 Skrevet 2. juli 2006 Det er to personer, der den ene uten bein. Og den andre gjemmer seg i det store skjørtet og vifter litt på tærne.
wind-up bird Skrevet 2. juli 2006 #12 Skrevet 2. juli 2006 Det er to personer, der den ene uten bein. Og den andre gjemmer seg i det store skjørtet og vifter litt på tærne. ← Ja, det tror jeg og.. Jeg tror de bytter fra 1 person til 2
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #13 Skrevet 2. juli 2006 Tror hun allerede var handikappet, synst det var litt mistenkelig at hun hadde skjørt på seg, skjulte en del!
wind-up bird Skrevet 2. juli 2006 #14 Skrevet 2. juli 2006 Tror hun allerede var handikappet, synst det var litt mistenkelig at hun hadde skjørt på seg, skjulte en del! Det er mulig, men bevegelsene hennes så ganske naturlige ut før hun la seg ned (det kan jo være øvelse øvelse øvelse) og jeg syns det er tydlige forskjeller i ansikt, og hvordan skjørtet ligger fra før kameraet filmer over henne og etterpå (du kan sammenlikne selv hvis du gidder)
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #16 Skrevet 2. juli 2006 Ok nå merker jeg hjernen min tok pause, for jeg tenkte at begge var handicappede, altså overdelen, og at underdelen levde sitt eget liv
Gjest Catwoman Skrevet 2. juli 2006 #17 Skrevet 2. juli 2006 Men hvorfor stikker hun av? hva er poenget med det egentlig?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. juli 2006 #18 Skrevet 2. juli 2006 Ok nå merker jeg hjernen min tok pause, for jeg tenkte at begge var handicappede, altså overdelen, og at underdelen levde sitt eget liv ←
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #19 Skrevet 2. juli 2006 Tenk om det gikk da! Akkurat som meitemark :--D (men de dør jo rett etterpå. snufs)
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #20 Skrevet 2. juli 2006 "HAHAHA HJEEEELP JEG ER DELT I TO! HA HA LØPE!!!!" Så jo helt teit ut, de smilte og lo jo og greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå