Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:overrasket: Nei, jeg må innrømme at jeg har litt vanskeligheter med å forklare den der. Det der må være regissert på en eller annen måte, hvordan har jeg ikke peiling på.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Skrevet
:overrasket: Du slette tid. Uansett hvordan det der ble gjort, så var det iallfall dyktig gjort. (Får håpe hun ikke stikker av fra sin andre halvdel, sånn at han får satt henne sammen igjen ;) . Jeg tror ikke jeg ville forlatt meg på den måten.)
Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Hehe.. Skulle svare i en annen tråd :tunge1:

Endret av *MissA*
Gjest Catwoman
Skrevet

Det er jo bare skuespill og godt filmtriks.

Skrevet (endret)

Jeg tror de bytter ut damen (til en handikappet uten ben, hun er mistenkelig god på å bevege seg på armene) nå kameraet ikke filmer henne et sekund.. Det er noen småting som er feil med henne etterpå. Sannsynligvis er alle som står rundt skuespillere.

Endret av wind-up bird
Gjest Piper
Skrevet

Det er to personer, der den ene uten bein. Og den andre gjemmer seg i det store skjørtet og vifter litt på tærne.

Skrevet
Det er to personer, der den ene uten bein. Og den andre gjemmer seg i det store skjørtet og vifter litt på tærne.

Ja, det tror jeg og..

Jeg tror de bytter fra 1 person til 2 :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror hun allerede var handikappet, synst det var litt mistenkelig at hun hadde skjørt på seg, skjulte en del!

Skrevet
Tror hun allerede var handikappet, synst det var litt mistenkelig at hun hadde skjørt på seg, skjulte en del!

Det er mulig, men bevegelsene hennes så ganske naturlige ut før hun la seg ned (det kan jo være øvelse øvelse øvelse) og jeg syns det er tydlige forskjeller i ansikt, og hvordan skjørtet ligger fra før kameraet filmer over henne og etterpå (du kan sammenlikne selv hvis du gidder) :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ok nå merker jeg hjernen min tok pause, for jeg tenkte at begge var handicappede, altså overdelen, og at underdelen levde sitt eget liv :klaske:

Gjest Catwoman
Skrevet

Men hvorfor stikker hun av? hva er poenget med det egentlig?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Ok nå merker jeg hjernen min tok pause, for jeg tenkte at begge var handicappede, altså overdelen, og at underdelen levde sitt eget liv :klaske:

:ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Tenk om det gikk da! Akkurat som meitemark :--D (men de dør jo rett etterpå. snufs)

Gjest Gjest
Skrevet

"HAHAHA HJEEEELP JEG ER DELT I TO! HA HA LØPE!!!!"

Så jo helt teit ut, de smilte og lo jo og greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...