Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet

venninnen min har blitt sammen med en gutt jeg ikke akkurat vil kalle den fineste blomsten i buketten.

han er 163 høy. knall orange hår. grønne øyer som lyser og et svært mellomrom mellom fortenna.

hun spurte meg i går ute på byen om hva jeg syns om han. er han ikke kjekk sa hun, hva syns du?

nei han er ikke kjekk sa jeg. han har orange hår og det svære mellomrommet i mellom tenna, men han er sikkert grei sa jeg videre.

venninnen min bli veldig sinna og gikk derfra med han.

har hun noen grunn til å være sur? jeg sa jo bare min ærlige mening og hun ba jo om den.

hun har ikke tatt telefonen i dag på grunn av det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Er hun blitt sammen med Ravi? Han er jo supersøt!

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Er hun blitt sammen med Ravi? Han er jo supersøt!

hehe nei det har hun nok ikke men han ser ikke så langt i fra ut som han egentlig.

ikke noe kjekk han heller.

Gjest Gjest
Skrevet

I sånne tilfeller skal man ikke være ærlig mot venninner.

Gjest gjest1
Skrevet

Meg og ei venninne kranglet om en fyr engang. Jeg "vant" han, og da var han stygg for henne. Det sa hun til meg hoho men jeg blir da ikke sur! Ikke at det er nødvendig å si sånt heller, da.

Gjest Gjest
Skrevet

Du var nok altfor ærlig! Hvis du absolutt skulle være ærlig kunne du holdt deg til "Ikke helt min type". Skjønner venninen din godt, du skal være glad om hun tar kontakt i nærmeste fremtid!

Gjest gjest1
Skrevet

Forresten; 1.63 høy? Har du smugmålt han eller?

Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Litt enig med siste gjest. Det går an å pynte litt på sannheten iallefall.

Endret av Catwoman
Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet

hvorfor ikke det da? hun spurte helt direkte egentlig og ærligheten er min store styrke. jeg kunne ikke lyve da hadde jeg gått på akord med meg selv. :sur:

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Forresten; 1.63 høy? Har du smugmålt han eller?

det er noe venninnen min har sagt til meg. han er en forvokst dverg.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis trådstarter er kjent for å være ærlig burde jo ikke denne venninnen forvente annet da...

Men sånn ellers bør man kanskje være litt forsiktig

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Du var nok altfor ærlig! Hvis du absolutt skulle være ærlig kunne du holdt deg til "Ikke helt min type". Skjønner venninen din godt, du skal være glad om hun tar kontakt i nærmeste fremtid!

jeg vil ikke ha noe med en sånn person å gjøre hvis hun ikke "tilgir" meg for min ærlighet. noe hun faktisk ba om.!

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Hvis trådstarter er kjent for å være ærlig burde jo ikke denne venninnen forvente annet da...

Men sånn ellers bør man kanskje være litt forsiktig

det er det jeg også mener. hun vet hvor ærlig jeg er. alltid når hun skal kjøpe nye klær vil hun ha med meg for hun vet alltid at jeg svarer riktig og ikke får hun til å kjøpe noe hun ser rar ut i for eksempel.

Gjest gjest1
Skrevet

Muligens dumt av henne å stille et slikt spørsmål, men når en er i et nytt forhold og er blindet av forelskelsen og synes typen sin er den vakreste i verden er det vel ikke helt unaturlig at en kan finne på å si ting som "Er han ikke kjekk?" osv. til sine venninner.

Det er ingen som mener at du skulle ha løyet og sagt at han er er sypersexy eller noe, men det må da være mulig å si en mellomting uten å gå på akord med seg selv. Ærlighet er flott, men det er faktisk mulig å være for ærlig også. Jeg hadde blitt ganske paff, og sikkert litt forbannet, hvis en av mine venninner hadde sagt at typen min ikke var noe kjekk, hadde stygt hår osv. Og jeg ville aldri sagt noe slikt om deres kjærester.

Skrevet

Selvom du synes han er stygg så betyr det nå ikke at hun synes det. Trossalt hun er jo sammen med han. Så det er nå ikke rart hun ble sur og gikk.

Men jeg ville aldri sagt noe som såret mine venner. Jeg ville heller sagt ikke helt min type, men dere passer i sammen, eller noe sånt! ;)

Greit nok at man er ærlig. Men det betyr nå ikke at på dø og liv skal man si hva man helt innerst inne synes om andre sine kjærester!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes venninna di er ei sur megge. Som man spør får man svar heter det... De fleste skjønner at smaken er som baken, og man kan ikke forvente at andre skal se det samme som en selv bestandig. Drit i det. Og blir det gnål så si som sant er; Du spurte for faen, ikke få meg til å juge!

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg synes venninna di er ei sur megge. Som man spør får man svar heter det... De fleste skjønner at smaken er som baken, og man kan ikke forvente at andre skal se det samme som en selv bestandig. Drit i det. Og blir det gnål så si som sant er; Du spurte for faen, ikke få meg til å juge!

:overrasket: Det var da voldsomt...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hvis du absolutt skulle være ærlig kunne du holdt deg til "Ikke helt min type". Skjønner venninen din godt, du skal være glad om hun tar kontakt i nærmeste fremtid!

Enig. Det går an å si ting på en ordentlig måte.

Gjest Rabarbra-Guri
Skrevet
Muligens dumt av henne å stille et slikt spørsmål, men når en er i et nytt forhold og er blindet av forelskelsen og synes typen sin er den vakreste i verden er det vel ikke helt unaturlig at en kan finne på å si ting som "Er han ikke kjekk?" osv. til sine venninner.

Det er ingen som mener at du skulle ha løyet og sagt at han er er sypersexy eller noe, men det må da være mulig å si en mellomting uten å gå på akord med seg selv. Ærlighet er flott, men det er faktisk mulig å være for ærlig også. Jeg hadde blitt ganske paff, og sikkert litt forbannet, hvis en av mine venninner hadde sagt at typen min ikke var noe kjekk, hadde stygt hår osv. Og jeg ville aldri sagt noe slikt om deres kjærester.

som frysepulver skreiv så vet hun godt hvordan jeg er. hun vet at hun ikke kan forvente at jeg ljuger. jaja hvis hun "dumper" meg nå er det egentlig hennes tap tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...