blå Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Noen som har peiling på hvor lange disse bokseriene er, eller hvor lange de kommer til å bli?? Jeg hater å begynne på en bokserie som ikke er ferdig skrevet, eller er nesten ferdig. Gidder ikke å gå å vente på neste bok som kommer om noen mnd. Dessuten leses jo disse bøkene veldig fort, så på en mnd har jeg pløyd meg gjennom 7-8 stk om de er spennende nok. Er akkurat ferdig med Arvesynd, og syns Hannah av Laila Brenden og Sønnavind av Frid Ingulstad virket veldig fine.
blå Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. juli 2006 Fant vel egentlig ut at SØnnavind bare var kommet til bok nr. 10, og at den var skrevet i år. Så der kommer det nok mange flere. Men Hannah hadde så vidt jeg kunne se kommet ut til bok nr. 19, og den var gitt ut i år. Men hvor lange blir sereiene da?? Arvesynd har jo 26 bøker. Pleier de å bli lenger ?? Ingen som vet??
yvoesp Skrevet 7. juli 2006 #3 Skrevet 7. juli 2006 Om seriene du nevner aner jeg ingenting om, men jeg leste en bokserie som heter Bygdebarn for en stund siden. Der er det totalt 25 bøker. Jeg likte den veldig godt. Kanskje noe for deg ettersom du har lest Arvesynd og sannsynligvis likte den serien? Synes forøvrig at Arvesynd var veldig bra! http://www.schibstedforlagene.no/romanseri...artid19000.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå