Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Er det bare meg, eller er det flere der ute som får vondt i magen når de tenker på den de er forelska i? Jeg får vondt i magen når jeg ser for meg at han holder rundt meg, kysser meg o.l. Men det er sånn god magefølelse, et sug langt inn i magen.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Ha! Det der kunne jeg sagt! Neida, du er på langt nær alene.. Har det som deg
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Jeg gikk inn her, for det minnet meg om noe. Og vil du ikke tro det... Jeg har et sug i magen som ikke vil gi slipp. Sånn er det å gå rundt forelska til de grader, uten at **** vet..
Viviwoom Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Ja. Når man er forelska, så blir det sånn rar flagrefølelse inni magen Jeg vil også forelske meg
prospero Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Det er ikke bare deg:) Av og til kommer også denne følelsen etter at nyforelskelsen har gått over, som en reaksjon på en berøring eller en tanke, og det er nesten enda bedre, for da har du ikke kjent den på lenge
Amalie_85 Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har det og sånn. Når han tar rundt meg og klemmer meg. Eller sier fine ord. Eller når jeg bare stopper å må se på han. Er kjempe deilig den "vonde" mangefølelsen. Vond god er den.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Nå har det seg jo sånn at jeg skal møte han i dag da, og nå har jeg mange sommerfugler i magen jah! Er over en mnd siden jeg så ham sist. Vi skal bare møtes hos ham da og se en fotballkamp. Han vil ta steget helt ut med sex og greier. Jeg vil også, men jeg føler meg så billig om jeg skal ha sex første gang jeg "dater" ham. Vil vente til det er skikkelige følelser der.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Den vonde magefølelsen var verdt det. Møtte han i går og han var helt fantastisk. Så langt.. Tok steget helt ut og han var jo sååå god i senga da. Hehe! :D Den gode vonde magefølelsen ble jo ikke uten videre borte da han kjærtegnet meg på ryggen og halsen, pluss andre steder. Det er så man får frysninger. Deilig!! Han er virkelig sånn at han forsikrer seg om at jeg har det bra. Her er det snakk om oppvartning på høyeste nivå. Detaljene skal jeg utelate her. Det er noe annet enn tidligere kjærester, de har kun tenkt på seg selv. Hvor lenge kan slik lykke vare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå