Kathri Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Har det nesten ferdig utarbeidet, men skulle gjerne sett noen flere og fått innspill på ting som kan gjøres annerledes etc - noen som kunne tenke seg å dele det med meg? På forhånd takk!
Gjest Fruktkake Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Du kan gjerne få se mitt. Send meg en PM.
Gjest Markblomsten Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Du kan få se mitt også, send en pm med mailadresse...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Netten, det var et fint program! Jeg lurer på den andre salmen deres, hvor jeg kan finne den? Har lett så lenge etter en salme vi liker teksten på, og denne var veldig fin. Står den i salmeboka? Hva er tittelen på salmen?
Netten Skrevet 6. juli 2006 #7 Skrevet 6. juli 2006 Netten, det var et fint program! Jeg lurer på den andre salmen deres, hvor jeg kan finne den? Har lett så lenge etter en salme vi liker teksten på, og denne var veldig fin. Står den i salmeboka? Hva er tittelen på salmen? ← Hei! Den heter "Guds godhet sang i sinnet" og står i én av de to vanlige salmebøkene. Husker ikke hvilken, men på orkdalsmenighetene.no sto det "S97 98: Guds godhet sang i sinnet" Vet ikke om det er sidetallet kanskje...
Gjest Gjest_Silly_* Skrevet 10. juli 2006 #9 Skrevet 10. juli 2006 Hei Netten! Dere har ett flott kirkeprogram! Men hvordan har dere fått til å lage det bildet, og den logoen med AE?
Netten Skrevet 10. juli 2006 #10 Skrevet 10. juli 2006 (endret) Hei Netten! Dere har ett flott kirkeprogram! Men hvordan har dere fått til å lage det bildet, og den logoen med AE? ← Hei, og takk for det Jeg har photoshop hjemme, så da kan man gjøre det meste Logoen laget jeg faktisk i word og paint. Klipping og liming Endret 10. juli 2006 av Netten
Lassie Skrevet 10. juli 2006 #12 Skrevet 10. juli 2006 Mailen din ville ikke motta mitt kirkeprogram, men om du går i perosnlige gallerier og ser i mitt så tror jeg vårt kirkeprogram ligger der.
Silly Skrevet 10. juli 2006 #13 Skrevet 10. juli 2006 Hei.. du kan jo prøve å sende det igjen Var fordi jeg ikke var logget på. Fant det ikke på galleriet ditt. Takk
Augustbrud02 Skrevet 11. juli 2006 #14 Skrevet 11. juli 2006 Dette var vårt kirkeprogram, enkelt og greit. Brettet på midten: http://www.home.no/augustbrud02/kirkeprogram/index.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå