Gå til innhold

Kirkeprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det nesten ferdig utarbeidet, men skulle gjerne sett noen flere og fått innspill på ting som kan gjøres annerledes etc - noen som kunne tenke seg å dele det med meg?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Fruktkake
Skrevet

Du kan gjerne få se mitt. Send meg en PM.

Gjest Markblomsten
Skrevet

Du kan få se mitt også, send en pm med mailadresse...

Skrevet

Du kan godt få se vårt - send en pm.

Gjest Gjest
Skrevet

Netten,

det var et fint program! Jeg lurer på den andre salmen deres, hvor jeg kan finne den? Har lett så lenge etter en salme vi liker teksten på, og denne var veldig fin. Står den i salmeboka? Hva er tittelen på salmen?

:)

Skrevet
Netten,

det var et fint program! Jeg lurer på den andre salmen deres, hvor jeg kan finne den? Har lett så lenge etter en salme vi liker teksten på, og denne var veldig fin. Står den i salmeboka? Hva er tittelen på salmen?

:)

Hei!

Den heter "Guds godhet sang i sinnet" og står i én av de to vanlige salmebøkene. Husker ikke hvilken, men på orkdalsmenighetene.no sto det "S97 98: Guds godhet sang i sinnet" Vet ikke om det er sidetallet kanskje...

Gjest Gjest_Silly_*
Skrevet

Hei Netten!

Dere har ett flott kirkeprogram! Men hvordan har dere fått til å lage det bildet, og den logoen med AE?

Skrevet (endret)
Hei Netten!

Dere har ett flott kirkeprogram! Men hvordan har dere fått til å lage det bildet, og den logoen med AE?

Hei, og takk for det :) Jeg har photoshop hjemme, så da kan man gjøre det meste :)

Logoen laget jeg faktisk i word og paint. Klipping og liming :)

Endret av Netten
Skrevet

Mailen din ville ikke motta mitt kirkeprogram, men om du går i perosnlige gallerier og ser i mitt så tror jeg vårt kirkeprogram ligger der.

Skrevet

Hei.. du kan jo prøve å sende det igjen :)

Var fordi jeg ikke var logget på. Fant det ikke på galleriet ditt.

Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...