Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Hei!! Visste ikke hvor jeg skulle skrive dette, men prøver her, Det er en i familien her som har mistet sin lommebok, og vi kan ikke fatte og begripe hvor den er! Lett over hele huset, utenfor +++.... Tenkte kanskje det var mulig å ringe en spåkone eller noe sånt, for kanskje å få tips!noen som vet om noen? hilsen meg
Gjest Tanita Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Iallefall ikke ring teletorg spåtjenester da. Ring noen som er seriøse. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Fikk bare en følelse av at den ligger ved ett badebasseng.. Kan det stemme?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Fikk bare en følelse av at den ligger ved ett badebasseng.. Kan det stemme? ← Ikke i det hele tatt. Den ligger i boden. Gunda spåkone.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #10 Skrevet 7. juli 2006 Hei! Jeg som var trådstarter!ser jeg har fått en del svar, men vi har ikke funnet den enda.... litt merkelig. Har hatt kontakt med en synsk mann, men vi skulle ringe han opp igjen idag, ikke hørt hvordan det gikk:) åh, hadde jeg enda visst hvor den var!Selv om det ikke var min lommebok irriterer det meg.....
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #11 Skrevet 7. juli 2006 Da har jeg hørt hvordan det gikk! Han synske mannen hadde "sett" lommeboka og den lå i bilen! Blir spennende å høre når de får sett etter!jeg har også hele tiden hatt en sterk følelse av at den var der!at han har slengt lommeboka i hanskerommet, men at den har havnet bak der liksom hvis dere skjønner. Han mannen hadde sagt den lå der det var mørkt å att den var oppreist.... blir spennende!
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #12 Skrevet 7. juli 2006 Har du bedt de sjekke ved badebasseng de har vært i nærheten av da?
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #13 Skrevet 8. juli 2006 Det er helt utrolig!! Jeg skrev at vi hadde ringt en synsk mann og at han sa han så lommeboka tydelig, og at den lå veldig mørkt og at den sto oppreist. Og han var sikker på den lå i en bil.... Igår kveld hadde de sjekket bilen, og gjett hva de fant når de skrudde vekk hanskerommet?!?! mørkt var det, oppreist sto lommeboka, i bilen:) Er det mulig?!?!? De som sier synske ikke snakker sant, må tro om igjen!!! :-D
Gjest Miloine Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Så flott da! Det vare en gjest som skrev at den lå i bilen Kan du spørre den synske mannen hvor postkassenøkkelen til samboer er blitt av også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå