QueenB Skrevet 5. juli 2006 #21 Skrevet 5. juli 2006 Det er sikkert deilig for oss jenter... men æsj? Jeg mener, det kan umulig smake noe særlig godt å stikke tunga inn der.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #22 Skrevet 5. juli 2006 Dyrene gjør jo slik, så hvorfor ikke mennesket?
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #23 Skrevet 6. juli 2006 Det er helt fantastisk. Dessverre har min nåværende kjæreste "rompeskrekk". Det nærmeste han drister seg til er en finger som leker litt rundt hullet. Jeg vil gjerne fingre og slikke ham også der, men det får jeg ikke lov til... Har gjort det på tidligere kjærester og de har elsket det! Forøvrig er gla'plast en brukbar løsning om man er redd for smaken.
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #24 Skrevet 7. juli 2006 Har alltid respektert min gamle biologilærer Bøckmann som så i seksualundervisningen (tror det omtrent var alt han sa, - i hvertfall det som vi husket i etterkant) "Det skal ikke være snabel der det kommer kabel!" Dette faller vel i samme kategori, og vel så det, skulle jeg tro....
Superlammet Skrevet 8. juli 2006 #25 Skrevet 8. juli 2006 (endret) Det er så gøy å lese at mange tilsynelatende voksne mennesker ikke vet om hygiene! Det går ann å vaske seg FØR man begynner... Se der ja! Der var det nok endel som lærte noe nytt idag! Endret 8. juli 2006 av Superlammet
T.S Skrevet 8. juli 2006 #26 Skrevet 8. juli 2006 Bra for deg at du tror du kan vaske deg helt bakteriefri i rumpa lammet
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2006 #27 Skrevet 8. juli 2006 Slikking av musa er bare digg synes jeg, men jeg greier bare ikke å drive meg til å slikke nr2 også.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #28 Skrevet 9. juli 2006 Bra for deg at du tror du kan vaske deg helt bakteriefri i rumpa lammet ← Meg bekjent er ingen av oss helt bakteriefrie på noe som helst sted på kroppen.
T.S Skrevet 9. juli 2006 #29 Skrevet 9. juli 2006 Meg bekjent er ingen av oss helt bakteriefrie på noe som helst sted på kroppen. ← Bakterier som kommer fra analåpnngen (dvs tarmene) er ikke ment å være andre steder enn der.... F eks er det slik smitte derfra (på dyr ja)som gjorde at Gilde nå har problemer
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2006 #30 Skrevet 9. juli 2006 For ikke å snakke om vasker som man må betjene manuelt med fingrene etter at man har vært på toalettet og "bomelommet". Når man har vasket seg "ren" så tar man igjen på de områdene man brukte "bommelomme-fingrene" på for å skru vasken av. Så tar man i dørhåndtak osv osv.. Rart at det ikke er mer sykdommer her i landet egentlig. Det er ikke meningen at bakterier fra tarmen skal være andre steder enn i tarmen, men de kan sannelig være både her og der når man tenker seg om. Få meg ikke startet på toalettets nedskyllingsknapp.....isjjjjjjj..
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2006 #31 Skrevet 10. juli 2006 Bakterier som kommer fra analåpnngen (dvs tarmene) er ikke ment å være andre steder enn der.... F eks er det slik smitte derfra (på dyr ja)som gjorde at Gilde nå har problemer ← Enig i det. Men jeg har nå drevet med slikt i 10 år nå, og enda ikke blitt sykj, så jeg er kreisi og tar sjansen. Ved oralsex får man antakelig i seg mer enn nok av tarmbakterier allerede.
Derrier Skrevet 11. juli 2006 #32 Skrevet 11. juli 2006 Å slikke en dame i rompa er noe av det beste jeg vet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå