Jente19 Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Hei! Vi har tenkt oss til Egypt, Hurghada i begynnelsen av september, eller Tyrkia, Alanya (der har jeg vært før). Men har hørt at det ikke er så veldig flott i Hurghada. Vi har tenkt å bo på Sultan Bay Hotell. http://www.solfaktor.no/tour/no?a=sol&m=&w...%F8k+feriereise Er det noen som har vært i Hurghada før?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Dette lurer jeg på også... Noen som har vært der? Kan det anbefales?
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Jeg var i Hurghada i 2000, og var kjempefornøyd. Men jeg har hørt at det har forandret seg en del siden den gang, så jeg vet ikke om mine opplevelser kan sammenlignes med dagens situasjon. Jeg har skrevet flere innlegg om turen min, så hvis dere søker finner dere det jeg har skrevet! (Har ikke tid til å skrive nå)
MiniMjau Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 jeg har svart på flere Hurghada tråder her på forumet tidligere. Gjør et søk, så finner du de.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå