Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg litt?

Skal feire 9 årsdagen til sønnen min. Tenkte å ha tema fotball. Er det noen som har tips til innholdet i bursdagen, mat og invitasjon?

Bursdagen skal feires ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bak skuffkake og pynt den som en fotballbane. Grønn glasur (konditorfarge), seigmenn som fotballspillere og bruk fantasien til å lage mål. Finn noe rundt godteri som kan være fotballen.

Skrevet
Det er jo bare å pøse på med kreativitet, det!

Invitasjoner formet som fotballer, stilet til "Nr. 11 Fredrik Beckham" og "Nr. 10 Ole Ronaldinho", kake som fotballbane, og selvsagt en fotballkamp før desserten :)

Genialt med navna!! :D

Skrevet
Finn noe rundt godteri som kan være fotballen.

På butikken hos meg her (Ultra) har de et nett med små runde sjokolader pakket inn i sølvpapir med fotballmønster.

Gjest Gjesta
Skrevet
Bak skuffkake og pynt den som en fotballbane. Grønn glasur (konditorfarge), seigmenn som fotballspillere og bruk fantasien til å lage mål. Finn noe rundt godteri som kan være fotballen.

Eller du kan farge kokos grønn, så ser det ut som gress.

Du får kjøpt mål og spillere på fex Glasmagasinet

Skrevet

Pakke med mål og spillere, lys formet som fotballer og muffinsformer med fotballmønster får du kjøpt på steder som selger ting fra cacas (jernia og glassmagasinet i allefall)

Skrevet
Eller du kan farge kokos grønn, så ser det ut som gress.

Det trodde jeg også var en genial idé, helt til jeg prøvde den ut på nevøen min sitt bursdagsselskap. Ingen barn liker kokos, tydeligvis!

Gjest Gjesta
Skrevet

ingen? Jøss, jeg lager sånn kake støtt og stadig, har aldri hatt igjen en smule.....

Skrevet

Kommer kanskje an på alderen. Eller om de vet at det er kokos ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Du trenger ikke kjøpe mål og spillere. Du kan jo bruke seigemenn på tannpirkere til spillere og sugerør bøyes lett til mål. JEg brukte vanlig sjokoladeglassur på kaken med hvite striper. Dette slo virkelig ann i selskapet til datteren min. Lykke til med kaken.

Fish :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...