Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Er det noen som husker denne mannen? Ingen av mine venner husker ham, men jeg mener han var på vei til å bli ganske populær her i Norge like før ulykken. Kan kanskje ha vært i 1999-2000...

Skulle gjerne ha visst hva han het - noen som vet?

Alicante

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lasse Lindroth (tror jeg) døde da han var 26 år gammel

Endret av Bobeline
Skrevet

Jepp. Jeg husker han godt. Jeg oppdaget han da han var gjest på Mandagsklubben. Kort tid etter døde han i en trafikkulykke på E6. (Juli 1999). Han etterlot seg en gravid kone. Han rakk for øvrig å skrive fire bøker (den siste ble avsluttet av enken hans).

Trist.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det var nok han. Han brukte artistnavnet Hassan. Dyktig fyr. Han hadde masse sånne ringe og utgi seg for en eller annen fjern person - en av de morsomste var da han ringte til en tennisklubb og utga seg for å være Luca som bodde i andre etasje. For det var vel han?

(hint: Susanne Vega)

Husker han døde - det var trist :tristbla:

Skrevet (endret)

Mee too, lo godt av han når han hadde shows på tv. Han var veldig stor og populær kjendis i Sverige.

Det var ikke mange ukene etter han var begynnt å jobbe på scenen her i Norge han omkom. Hadde jobbet den kvelden, så skulle han kjøre hjem til sin gravide kone ja...så langt kom han jo aldri :grine:

Skulle likt å z han i Stocholm LIVE - det er kult show,

hvor han sikkert hadde vært med. :sjenert:

Endret av M.P
Skrevet

Ja, det var det! Takk skal dere ha.

Minnes så godt den fyren, og det var tragisk at han døde så ung. Han hadde så bra holdninger, og kunne ha tilført noen og enhver litt av hvert.

:tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...