Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 På høsten går det en del på TV-en. - 71 grader nord - Bonderomantikken - Farmen - Hotel Cæsar Å sikkert mye mer som jeg ikke kommer på her. Hva skal du se? Jeg blir iallefall se de 4 tingene jeg nevnte her.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Jeg synes 71 grader nord er veldig kjedelig, så dropper det ihvertfall. Skal selvfølgelig se på cæsar og Bonderomantikk. Farmen? Kanskje.
Svart Katt Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 Bonderomantikk Kaoskontroll Det nye programmet til Christine Koth Hotell Cæsar Hm... Og sikkert noe annet jeg ikke har fått med meg ennå/ikke kommer på.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Sopranos! ← Er det sikkert at det blir noe av denne gangen da?
Gjest Skya Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 24 71 grader nord Gregs Anathomy (eller hva den nå heter den som starter istedet for Frustrerte Fruer) Og så skal jeg fortsette å se Home and Away og Akutten på dagtid, hvis det fremdeles sendes da.
fuerza Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 Bonderomantikk, Grey's anatomy, Prison Break (når begynner det?)
Gjest synseren Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Bonderomantikk, farmen og 71 grader nord .
Sahara Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Hm, av det jeg så over her blir ikke jeg noen TV-slave til høsten ihvertfall. Synes det går så mye dårlig, men skal ihvertfall se på Lost og Frustrerte Fruer når det starter en gang utpå nyåret.. Håper det går mye bra filmer, men stort sett er det de samme drittfilmene som sendes om og om igjen. :evil:
Anglofil Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 Du kan være helt sikker på at jeg kommer til å sitte som klistret foran tv'en når CSI: Las Vegas begynner igjen. Vet at de skal spille inn nye episoder i august og at showet har sesongstart i september i USA. Gleder meg til å se hva som skjer videre. Mvh Yvonne
Frk Doodad Skrevet 3. juli 2006 #12 Skrevet 3. juli 2006 LOST .... ← JAAAA! Så ikke på første sesong, men ble hektet i løpet av 2.sesong....
Malama Skrevet 3. juli 2006 #13 Skrevet 3. juli 2006 Absolutt ikke noe av det du ramset opp først i alle fall. Det er (som alltid) uaktuelt med alle former for reality-dritt i mine tv-planer. Og hotell cæcar har jeg ikke sett siden det første halve året, og skal definitvit ikke se det heller. Jeg skal vurdere denne nye tirsdagsserien til tv2 (begynenr neste uke?) Tror den kan bli bra. Og det er egentlig det eneste jeg vet om at jeg skal se. Vi får se, når jeg får studert tv-oversikten. Egentlig er jeg/pleide jeg være tv-slave. Men ettersom jeg ikke ser noen form for reality eller ido, så er det visst lite igjen å velge mellom de siste åra...
lillesky Skrevet 3. juli 2006 #14 Skrevet 3. juli 2006 Er det sikkert at det blir noe av denne gangen da? ← Håper det blir Sopranos nå! Fra Dagsavisen: NRK viser den siste «Sopranos»-sesongen tidligst i september.
Gjest |H| Skrevet 3. juli 2006 #15 Skrevet 3. juli 2006 Må vel bli : Prison break Lost..kanskje.. Bonderomantikk Cæsar Farmen
Gjest |H| Skrevet 3. juli 2006 #16 Skrevet 3. juli 2006 Prison Break (når begynner det?) ← tror ikke d var før i september jeg ?
Gjest Ava Skrevet 3. juli 2006 #17 Skrevet 3. juli 2006 Mitt mål er å se minst mulig på TV til høsten - jeg skal bli mye mer aktiv enn jeg er idag ... det går altfor mye tid til å sitte uvirksom og sløv enten foran TV eller PC.... Skal ihvertfall gjøre et helhjertet forsøk
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #18 Skrevet 4. juli 2006 Er det flere ting som begynner til høsten, enn det som er nevnt her? - Bonderomantikken - Farmen - 71 grader nord - Hotel Cæsar - Home and away - Lost - Prison break Det var sikkert flere som jeg ikke husker i farten.
fiesta Skrevet 4. juli 2006 #19 Skrevet 4. juli 2006 Farmen 71 grader nord Bonderomantikk CSI Hotel cæsar, prison break og lost blir ikke aktuelt å se. Er for dårlig å kjedelig å se på. Men det er jo min mening
Ephemera Skrevet 4. juli 2006 #20 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Jeg skal i alle fall se Farmen, 71 grader nord og Bonderomantikk. Høres også interessant ut med den serien dere sier starter isteden for Frustrerte Fruer? Noen som har link/info om den serien? Også skal jeg selvfølgelig se Lost - selv om jeg syntes sesong 1 var best. Gleeeeder meg! Endret 4. juli 2006 av Ephemera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå