Gå til innhold

Noen tips til hvor jeg kan dra?

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Sitter her plutselig uten ferieplaner... Men har en vag plan om å finne på noe med en venninne et døgn eller så.

Bor i Akershus. Noen som har tips til hvor vi kan dra? Ett-døgns tur et eller annet sted, ikke noe som er veldig dyrt. Har bil, kan kjøre et stykke.

Noen?

Noe som er koselig, morsomt, fint - et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Jeg vil også på sånn liten tur, så da setter jeg meg ned og venter på gode forslag jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg vil også på sånn liten tur, så da setter jeg meg ned og venter på gode forslag jeg også.

Men da kan vi jo dra sammen, da. Svinesund? Ok? Jeg har jo tross alt oppkalt puppene mine etter deg og alt. Da er vi jo nærmest i slekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Drøbak - kanskje litt kort. Avhengig av hvor i Akershus du bor.

Fredrikstad er en flott sommerby. Dessuten er det jo mange fine sommerbyer i Vestfold. Larvik, Stavern, Nevlunghavn, Sandefjord etc er koselige om sommeren.

Hva med å dra til en eller annen festival? Eller en konsert i Langesund: Se om det er noe som frister her: http://www.wrightegaarden.com/Konserter.htm

Tur-retur med danskebåten?

Eller bare tilbring et døgn i Oslo og vær skikkelig turister der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trine_*

Sleng dere i bilen og kjør til Fredrikstad..

Dra til Gamlebyen, gå rundt der og gjør absolutt ingenting.. Gå innom bakeriet, kjøp dere noen digre rundtstykker, litt pålegg og noe kald drikke og legg dere på Vollæne og spis lunsj. Ta deretter bussen/båten ut til Hvaler, legg dere på ett av skjæra og spis litt reker.. Når dere er lei av det, drar dere inn til Fr.stad igjen, og går på brygga.. Fantastisk god stemning, mye fint å se på og god mat!!

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...