Gjest Tutteline Skrevet 1. januar 2003 #21 Skrevet 1. januar 2003 Jeg og mannen min har besøkt en sexklubb for ett år siden. Det var en flott opplevelse vi aldri glemmer. Dessverre er det ikke slike tilbud i nærheten der vi bor.
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2003 #22 Skrevet 4. januar 2003 Vi har prøvd det en gang, gav oss en opplevelse for livet. Det blir med den gangen, vi er glade for at vi prøvde, men har det egentlig veldig bra sammen bare oss to.
*Lavendel* Skrevet 7. januar 2003 #23 Skrevet 7. januar 2003 Gruppesex er fantastisk. Piffer opp forholdet rett og slett. Vi har ikke vært på noe sexklubb, men det har vel skjedd ca 15-20 ganger med venner av oss. Det har vært litt forskjellige settinger, meg og to menn og meg og en mann og en jente. Nå er det av ulike grunner DESSVERRE ca. 5 år siden sist gang. Det er trist, jeg håper jeg får sjansen senere en gang. Vi har ikke vært plaget med sjalusi i forhold til dette, jeg og sambo har vært sammen i 13 år (begge er 29 nå). Tvert imot har dette gjort det hele mye mer spennende, MEN jeg tror man bør tenke godt over det på forhånd og om man prøver en gang, tenk før man gjør det igjen, som noen sa, sjalusien kan komme snikende og det er jo ikke bra. Jeg nyter det og håper jeg får oppleve det mange ganger til.... (helst med mange jenter :oops: )
Gjest Maria56 Skrevet 20. november 2010 #24 Skrevet 20. november 2010 Min mannlige venn45 tok meg med inn i hans fanatsier om meg og flere menn, jeg var helt uerfaren med dette og var skeptisk men det gjorde noe med meg som kvinne, han lærte meg anal sex og lot meg nyte. Etter å ha prøvd både par og 2-3 menn samtidig er jeg blitt avhenging. Jeg går konstant kåt og tenker på de ganger jeg får lov til å fylles opp i alle hull samtidig, det er fantastisk
Gjest HunterLady Skrevet 21. november 2010 #25 Skrevet 21. november 2010 Ler høyt av de pripne innleggene her! Det lukter snusk liksom.. Kan garantere at noen av vennene deres har slike fantasier og lyster som dere finner snuskete! Når det kommer til meg, så kunne jeg gjerne tenkt meg noe slikt, men ikke ennå. Er i et forhold som bare har vart litt over 1 år, så for nå har vi nok med hverandre. Men vi har pratet om trekant, og vet begge to at det kommer til å skje en dag når vi begge er klar for det. Gruppesex kommer etter det.. Om trekanten funker. Hope so!
Gjest gasme Skrevet 5. januar 2011 #26 Skrevet 5. januar 2011 man trenger ikke full pupp på disse klubbene, hvis man ønsker å dra og seom det er noe for dere.. så går det fint, man MÅ ikke ha sex - har vært på slike steder og der kunne man velge å være med de man vil, trekant, gruppe sex, titte på de som viser akten sin eller bare være for seg selv. det er opp til hver enkel og de har grenser og regler som må forholdes, anbefales
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå