Gå til innhold

Gruppesex

Gjest Liselotte

Fremhevede innlegg

Gjest Liselotte
Skrevet

Vi er et ektepar i tredveårene som har vært gift i 12 år. Min mann og jeg har nylig prøvd gruppesex på en klubb i Oslo. Dette var utrolig spesielt og det pussige var at da vi var der virket alt liksom "helt naturlig". Vi syntes selv vi var litt "gærne", og pussig nok opplevde vi ingen sjalusi, bare en utrolig spenning. Vi var ca 15 par i alderen 24-45 år som hadde det gøy sammen. Det vi egentlig lurer på er hvorvidt dere andre har noen opplevelser av tilsvarende art. Er vi egentlig veldig sære, vi tror vel egentlig ikke at hverken naboer, venner eller arbeidskolleger driver med slik "synd". Er dette noe for deg/dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og min mann gjorde det samme for ca 2 år siden. Det ble med den ene gangen, det var utrolig herlig og spennende på alle måter det er ingenting på det sexuelle plan som kan måle seg opp mot dette her for meg og min mann. Det og kjenne en annen trenge inn i seg etter 15 års ekteskap er. nei det går ikke an og beskrives.

Men hør her, etter det hadde gått noen mnd fikk vi probblemer. Det kom snikende sakte men sikkert, vi følte abselut ikke noe form får saljusi under gruppesexen og rett etter, men etter vært så kom sjalusien dessverre...

Mennesker er forskjellige men rådet mit er ikke prøv det uansett hvor spennende dette føles. vi angrer i dag begge to.

Jeg plages av i dag at jeg har sett min mann med andre kvinner, det samme gjelder for min mann.

Jeg ble ganske forundret at under gruppesexen følte vi ikke sjalusi. Men det har jeg en teori om. Når vi gjorde dette her var jeg forferdelig/utrolig/hinsidig opphisset, jeg kan ikke si engang hvor mange ganger jeg fikk det orgassme altså. Og i ukene måndene som fulgte etter var vi begge to ekstremt kåte i forhold til normalen, vi lå i sammen før vi gikk på jobben når vi kom hjem fra jobben og før vi la oss på kvelden.

Dette var ikke noe normalsituuasjon for oss, men etter noen månder gle ting tilbake til det normale igjen, vi ble normalt kåte for og si det sånn.

Da begynnte sjalusien og melde seg og vi oppdaget det begge to. håper det ikke blir sån for dere. Og det kan hende det går bra for Deg for vi er jo så forskjellige alle sammen. Hilsen Gift par 34/36

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg og min mann gjorde det samme for ca 2 år siden. Det ble med den ene gangen, det var utrolig herlig og spennende på alle måter det er ingenting på det sexuelle plan som kan måle seg opp mot dette her for meg og min mann. Det og kjenne en annen trenge inn i seg etter 15 års ekteskap er. nei det går ikke an og beskrives.

Men hør her, etter det hadde gått noen mnd fikk vi probblemer. Det kom snikende sakte men sikkert, vi følte abselut ikke noe form får saljusi under gruppesexen og rett etter, men etter vært så kom sjalusien dessverre...

Mennesker er forskjellige men rådet mit er ikke prøv det uansett hvor spennende dette føles. vi angrer i dag begge to.

Jeg plages av i dag at jeg har sett min mann med andre kvinner, det samme gjelder for min mann.

Jeg ble ganske forundret at under gruppesexen følte vi ikke sjalusi. Men det har jeg en teori om. Når vi gjorde dette her var jeg forferdelig/utrolig/hinsidig opphisset, jeg kan ikke si engang hvor mange ganger jeg fikk det orgassme altså. Og i ukene måndene som fulgte etter var vi begge to ekstremt kåte i forhold til normalen, vi lå i sammen før vi gikk på jobben når vi kom hjem fra jobben og før vi la oss på kvelden.

Dette var ikke noe normalsituuasjon for oss, men etter noen månder gle ting tilbake til det normale igjen, vi ble normalt kåte for og si det sånn.

Da begynnte sjalusien og melde seg og vi oppdaget det begge to. håper det ikke blir sån for dere. Og det kan hende det går bra for Deg for vi er jo så forskjellige alle sammen. Hilsen Gift par 34/36

:ler:
Skrevet

Til siste gjest

Hva var det som var så morsomt med svaret du henviser til?

Gjest Mr Konservativ
Skrevet

Synes egentlig at det virker ganske perverst at folk som er gift, eller er i et parforhold hvor det praktiseres "GRUPPESEX" og annet snusk. Hvorfor kan ikke folk være glad i hverandre, uten å måtte utlevere seg til andre. Sexklubb høres jo unektelig ut som et bordell, er dette normalt, det kan jeg aldri tenke meg. Og så gifte folk da !!!!!!!!!!

Skrevet

Mr Konservativ: Tror du skal bli flinkere til å skille sexklubb fra bordell.

Et bordell er et sted hvor du går og får en slags vare som du betaler for i kold cash.

En sexklubb er som regel et sted hvor du går og har sex med andre mennesker som er der av samme grunn som deg selv.

Perverst? Hva er egntlig perverst i forhold til hva et par måtte finne på av galskap som begge er inneforståtte med?

Maiken

Gjest Anonymous
Skrevet

Hver sin lyst! Mere er det jo ikke så si om den saken da...... :)

Gjest Mr Konservativ
Skrevet

Så vidt jeg har hørt må du betale ganske mange penger for å komme inn på "såkalte" sexklubber. Hva er da forskjellen?????

Ville ikke likt å ha naboer som fløy rundt på sexklubber........Det lukter "snusk" av dette.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor ikke bare la de som vil gå på sexklubb gå på sexklubb, Mr Konservativ? Er det noe vi andre har noe med å gjøre? Hva de gjør i sin egen tid, er jo deres egen business. Om man selv ikke liker slike ting, så må man jo klare å godta at andre sikkert gjør det... Kalles å respektere hverandres behov.

Skrevet

Dette som beskrives i denne tråden hadde nok ikke vært noe for meg....det går nok for langt utover mine grenser.... :-?

Har heller ikke gått så langt som å trekke en tredje person inn i sex-akten...selv om dette er noe jeg kunne tenkt meg å prøve...om det skjer noengang er noe helt annet....

At noen går så lang som å leve ut disse fantasiene kan jeg godt forstå...men jeg kan også se at det kan oppstå problemer i kjølvannet... :-? Tror faktisk de færreste ikke er villige til å ta sjansen..... :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har dere et navn på et slikt sted eller et nettsted jeg kan gå inn på? Er nysgjerrig...

Jente 25

Skrevet

Uten at jeg direkte skal legge ut www-linken, så kan jeg si at miljøet kalles "swingers", og de har en no-adresse.

Resten får du klare selv... :D

Skrevet
Hver sin lyst! Mere er det jo ikke så si om den saken da...... :)

*nikke* Helt enig! :D

Gjest Fornøyd par
Skrevet

Vi er et ektepar som har vært på denne klubben i Oslo et par ganger. Vi bor i Nord-Norge og har vi muligheten når vi er i Oslo stikker vi innom. Både jeg og Gubben kan leve ut fantasiene våre der. Kan absolutt anbefales. (Folkene der er faktisk veldig hyggelige)

Skrevet

Jeg er en kvinne på 42, min mann er 45. Gruppesex fasinerer meg.

Tenk å kjenne en ny mann inni seg etter alle disse årene. Jeg blir kåt berre av tanken. Vi er ikke skapt monogame. Selv om jeg har veldig lyst og blir kåt bare av tanken, våger jeg ikke: Tenk om vi traff noe som me kjente? Kor flaut. Min man er skeptisk. Han er vel skeptisk når han ser hvor lyst jeg har på andre menn. Er det vanlig at damene har mest lyst på slikt? Ser faktisk slik ut.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hadde aldri taklet det !

Det er ok at det finnes klubber for de som har lyst, de fleste emnnesker har litt småkinkye sexfantasier - slike klubber gjør det mulig for de som drømmer om det å realisere seg selv...................

Tror mennesker kan være monogame. Det finnes ikke den eneste rette det er bare om å gjøre å ta et valg ! ( så lenge samlivet ikke blir helt for jævlig da )

Skrevet

Marita:

Man trenger vel nødvendigvis ikke ha gruppesex for å få kjenne en annen mann inne i seg.....

For eksempel kan man ta en tredje person med i akten...som ikke er så "ekstremt" som å delta i gruppesex.

Ser liksom for meg at man ikke bare får kjenne "en" mann inne i seg hvis man deltar i en slik seanse. Litt for "skremmende" for meg.... :-?

Min mann vet at jeg fantaserer om å "kjenne" en annen mann....og det gjør ham tydeligvis ikke noe...så lenge jeg ikke gjør noe med det....

Han er med på tanken om å ta en tredje person med hvis anledningen skulle by seg.....

Å delta i gruppesex...tror jeg til og med hadde vært uaktuelt for ham.... :-?

Gjest Gjestepar
Skrevet

Hvor mange av dere kunne tenkt dere å besøkt en slik "sex-klubb" ?

Jeg og samboeren min har veldig lyst til å prøve, men har liksom ikke turt å ta steget helt ut enda. Kunne vært artig å vite om det var mange flere som tenker det samme. :roll:

Skrevet

Prøvde trekant da jeg var singel: og du verden for en oppvartning jeg fikk!

:P:P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenner veldig på gruppesex, men vet ikke om jeg hadde våget å gjennomført det i RL....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...