Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Sliter en del med uren hud, så jeg kan ikke bruke noen solkremer som tetter igjen porene og skaper mere urenheter. Trenger derfor en som er bra og ikke altfor dyr. Kanskje en fra hudpleier, men usikker hvilken. Noen som har gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Clarins, chanel, clinique er alle merker som ikke er testet på dyr. Du kan jo se litt på desse merken og se om du finner noe der som kanskje hadde passet bra Har ikke prøvd noe selv fra desse merkene, men generelt har jeg bare positiv oppfatning av andre varer!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Vichy er vel testet på dyr da. Ligger ikke vichy under L'oreal?
Gjest Jente-19 Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Vichy er ikke testet på dyr. har den selv, den er god:)
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Foreslår igjen Cliniderms spesial solkrem for ansiktet, fra apoteket.
Millis Skrevet 2. juli 2006 #7 Skrevet 2. juli 2006 den minste flasken fra vichy, helt tyntflytende og minst fet.
Gjest Malina Skrevet 2. juli 2006 #9 Skrevet 2. juli 2006 Anbefaler Piz Buin solkrem på det varmeste!(bokstavlig talt) Den er oljefri,lukter godt,fukter huden og trekker fort inn. Koster ikke mye.
Gjest Ava Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Jeg kjøpte en deilig ansiktskrem med solfaktor 15 på BodyShop ... den er ikke fet - men virkelig effektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå