Latsabb Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 4 spørsmål til yvoesp, Mrs.Potter, Meaty, Innocent, MissA, Sweet Jane, pace, amilia og Fairy: 1. Hvor bor du? 2. Hvor gammel er du? 3. Kan du svømme? 4. Hvorfor i alle dager ligger du ikke og sover?
Gjest gjesta Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Hahah! Jeg tror kanskje jeg gikk glipp av deg nå? 1. Osloposlo. 2. En jente i kvinnealder, jf. en kvinne/jente-diskusjon her inne. 3. Min far var en sel! 4. Fordi vi skal ut og svømme?
Gjest Chantal Skrevet 2. juli 2006 #3 Skrevet 2. juli 2006 1. Hvor bor du? - Oslo 2. Hvor gammel er du? - 24 3. Kan du svømme? - Ja. 4. Hvorfor i alle dager ligger du ikke og sover? - Klokka er halv fire jo.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Kan jeg også svare? Jeg bor i Nord-Norge. Er i 20-årene. Ja, tror da det. Fordi jeg sov i natt.
Angelfairy Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 1. Svelvik 2. 23 3. ja 4. fordi jeg spiser, også er det så mye spennende å lese på KG, også er jeg ikke trøtt, men er ikke så lenge til jeg skal tusle i senge, for jeg skal opp klokka halv åtte i morra tidlig, men kanskje jeg skal ta en liten svømmetur i bassenget i hagen først...? er jo varmt ute, og på tross av det er det 22 grader i vannet....
Gjest pace Skrevet 10. juli 2006 #6 Skrevet 10. juli 2006 4 spørsmål til yvoesp, Mrs.Potter, Meaty, Innocent, MissA, Sweet Jane, pace, amilia og Fairy: 1. Hvor bor du? 2. Hvor gammel er du? 3. Kan du svømme? 4. Hvorfor i alle dager ligger du ikke og sover? ← Neh, hallo! Hvorfor blir vi stilt disse spørsmålene da? *spent* Jeg bor i Oslo Er 27 Ja jeg kan svømme. Og nå sover jeg ikke fordi jeg ville hjemmom i gamlehjemmet mitt og ordne noe greier. Men så skal jeg sykle hjem snart.
Gjest Gjesta Skrevet 11. juli 2006 #7 Skrevet 11. juli 2006 (endret) 1. Hvor bor du? Hallingdal 2. Hvor gammel er du? 28 3. Kan du svømme? Ja, og jeg elsker det (var i badeland seinest i dag, og skled i sånne store (skumle) vannsklier ) 4. Hvorfor i alle dager ligger du ikke og sover? Fordi jeg nettopp har kommet hjem fra jobb. Endret 11. juli 2006 av Fairy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå