Viviwoom Skrevet 2. juli 2006 #1 Skrevet 2. juli 2006 Den funker sånn: Du finner en måte å korrumpere ønsket til personene over deg i tråden, og skriver ned ett nytt ønske for deg selv. F. eks slik: Nr 1: "Jeg ønsker jeg hadde kjempestore pupper" Nr 2: "Du får kjempestore pupper, men de vil være plassert i bakhodet ditt". Eller noe sånt. Også må du skrive ned ditt eget ønske etterpå. Skjønner? Okay, jeg begynner Jeg skulle ønske jeg kunne ha fri resten av sommeren
Latsabb Skrevet 2. juli 2006 #2 Skrevet 2. juli 2006 Du får fri resten av sommeren, men det vil snø hver dag. Jeg skulle ønske at alle damer gikk uten klær.
Viviwoom Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2006 Alle damer går uten klær, men de er dekket av pels fra topp til tå Jeg skulle ønske jeg hadde en kjempestor formue
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #4 Skrevet 2. juli 2006 Du har en kjempestor formue, men du får ikke lov til å bruke noe av den før du fyller 100 år Jeg skulle ønske at jeg var pen
Gjest Grønn Frosk Skrevet 2. juli 2006 #5 Skrevet 2. juli 2006 Du er kjempepen, og klarer aldri å gå vekk fra speilet. Jeg skulle ønske jeg kunne reise til syden i ett par uker.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #6 Skrevet 2. juli 2006 Du kan reise til syden, men du får ikke lov til å komme hjem igjen. Jeg skulle ønske det bare regnet om natten
Viviwoom Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2006 Det regner bare om natten, men da også innendørs. Jeg skulle ønske jeg kunne gjøre akkurat som jeg ville hele tiden
Gjest Grønn Frosk Skrevet 2. juli 2006 #8 Skrevet 2. juli 2006 Du kan gjøre akkurat som du vil hele tiden, men ingen andre gjør noe som du vil. Jeg skulle ønske at jeg hadde en personlig massør som alltid var tilgjengelig.
Viviwoom Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2006 Du har en personlig massør som alltid er tilgjengelig, men han/hun vil bare massere katten din Jeg skulle ønske jeg ikke trengte å betale husleie
Gjest Grønn Frosk Skrevet 2. juli 2006 #10 Skrevet 2. juli 2006 Du trenger ikke å betale husleie, for huset ditt har brent ned.. Jeg ønsker at jeg hadde toppkarakterer.
Viviwoom Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2006 Du har toppkarakterer. I fagene "hvordan plukke øyenbryn til perfeksjon" og "bleieskift på eldre herrer" Jeg skulle ønske jeg kunne spise hva som helst, uten å legge på meg i det hele tatt
Gjest Grønn Frosk Skrevet 2. juli 2006 #12 Skrevet 2. juli 2006 Du kan spise hva som helst uten å legge på deg, men du fiser hele tiden store, digre stinkefis. Jeg skulle ønske jeg hadde ett fint hus.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #13 Skrevet 2. juli 2006 Du har et fint hus, men det er et dukkehus Jeg skulle ønske jeg vant 3 millioner i Lotto
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #14 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Du vinner tre millioner i lotto, men det er tre millioner ballonger du vinner, og ikke kroner. Jeg skulle ønske jeg hadde flat mage. Endret 2. juli 2006 av Sukkerert
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. juli 2006 #15 Skrevet 2. juli 2006 Du får flat mage, men flate pupper også. Jeg skulle ønske ungene aldri kranglet mer.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #16 Skrevet 2. juli 2006 Ungene vil aldri krangle mer, men de vil aldri le mer heller. Jeg skulle ønske jeg ikke hadde pollenallergi.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. juli 2006 #17 Skrevet 2. juli 2006 Du blir kvitt pollenallergien, men får cøliaki og diabetes. Skulle ønske alle husket å sette komma før "men".
Gjest Bellatrix Skrevet 2. juli 2006 #18 Skrevet 2. juli 2006 (endret) Alle setter komme før "men", men blir eldeige på orddelig. Jeg skulle ønske at det blir knallvær resten av sommeren. Endret 2. juli 2006 av Bellatrix
Diktern Skrevet 2. juli 2006 #19 Skrevet 2. juli 2006 Det blir knallvær resten av sommeren, men du må sitte inne hele tida. Jeg skulle ønske jeg kunne dra på ferie i sommer
Bobeline Skrevet 2. juli 2006 #20 Skrevet 2. juli 2006 Du får dra på ferie i sommer, men bilen blir ødelagt. Jeg skulle ønske katten sluttet å angripe tærne mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå