Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt oss: Vi vil ha baby! :) Blir spennende dette her! Var på apoteket i dag og kjøpte eggløsningstest. Den skal jeg begynne på søndag om en uke ifølge kalenderen. Så da får vi bare kjøre på! Hehe... :sjarmor:

Ser det er mange "drevne" her inne, med forkortelser for alt mulig... har visst litt å sette meg inn i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Du kommer sikkert fort inn i det. Veldig fint sted, dette, å spørre om alt mulig og legge ut alle rare tanker man får som prøver.

Gjest Gjest
Skrevet

Lykke til med prøvingen, håper dere lykkes snart. Husk å ta folat! :klem:

Skrevet

Takk takk! :) Skal huske folat! Noe annet jeg også bør huske?

Skrevet

Ta vare på kjærligheten i motgang som i medgang. ;)

Skrevet
Ta vare på kjærligheten i motgang som i medgang. ;)

:):Nikke:

Skrevet

Husk at folat skal tas i prøveperioden også. Begynne helst en mnd før en blir gravid. Lykke til!

Skrevet

Heisann!

Vil bare gratulere med vel overstått bryllup, og velkommen som prøver! :)

Jeg har akkurat startet prøving selv, kuttet ut pillen for 14 dager siden.Har ei lita ei som blir 2 i august, så det blir gøy!

Lykke til!

Skrevet

Takk, Yamaha og Rioja! :)

Lykke til til dere også!!

Skrevet

Lykke til!

Gjest Monana
Skrevet

Lykke til, Netten, håper det klaffer fort for dere! :)

Skrevet
Lykke til!

Lykke til, Netten, håper det klaffer fort for dere!  :)

Tusen takk!! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Kan være lurt med et lege-besøk med full sjekk (blodprøver ol) for å være på den sikre siden.

Vi gjorde det og legen sa det var lurt :)

Skrevet
Kan være lurt med et lege-besøk med full sjekk (blodprøver ol) for å være på den sikre siden.

Vi gjorde det og legen sa det var lurt :)

Såpass... før vi begynner å prøve altså? Tror vi kommer til å prøve et par perioder til, og hvis det ikke funker da, så løper jeg til legen.

Gjest Gjest
Skrevet
Såpass... før vi begynner å prøve altså? Tror vi kommer til å prøve et par perioder til, og hvis det ikke funker da, så løper jeg til legen.

Særlig viktig med tanke på din vaksinasjonsstaus. De sjekker bla status for MMR vaksinen, cytomegalo virus, herpes og lurer på om de ikke også sjekker syfilis. Ikke alt som er like relevant, men det er rett og slett katastrofe om en får kusma eller cytomegalo infeksjon som gravid.

Så anbefaler deg å ta deg en tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...