Gjest HaMAX Skrevet 20. desember 2002 #1 Del Skrevet 20. desember 2002 Hva er CLA og hvordan fungerer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 21. desember 2002 #2 Del Skrevet 21. desember 2002 CLA virker slik at det opptar fettet - og holder vedlike muskelmassen slik at man ikke får mindre muskler om man slanker seg. man tar 2 kapsler tre ganger om dagen til måltidene. Eller man kjøper en sterkere type og slipper unna med å ta 4 om dagen .....De består av noen oljer ...men husker ikke nå hvilke...har brukt det selv og synes det hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #3 Del Skrevet 23. desember 2002 En av de jeg bor sammen med var med i et prosjekt for CLA hvor de spiste det og veide seg jevnlig, og målte fettprosent. De trente ganske mye alle i prosjektet. Han sier at han ikke merket noe særlig forskjell, at det virket oppskrytt. Og han er en sånns om pakker i seg proteinpulver og noe supervitaminer og alt sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2002 #4 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg buker CLA, men kan ikke si om det har hatt noe å gjøre med at jeg har gått ned i vekt - eller om det er en kombinasjon av mindre og sunnere mat, og mere mosjon....men uansett så har det hjulpet på vekten.....spiser det nå likevel jeg...føles bedre på samvittigheten da *ler*..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå