Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker, i Oslo, hvor jeg kan få tak i produkter med Coca Cola- logo? Det kan være nesten hva som helst: flasker, plakater, klær, glass, kopper, penner osv osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, skal prøve det.  :)

Det fungerte dårlig. Fikk mail tilbake om en eller annen feil så beskjeden kunne ikke sendes.

Synd, men håper fremdeles noen her på KG har tips. :)

Skrevet

Vet ikke om noen butikker her i landet dessverre. Har vært på Coca Cola museet i Atlanta (der Coca Cola stammer fra), der hadde de en diger butikk med all verdens effekter med logo på.

Det var også en mindre Coca Cola butikk i Niagara Falls, der jeg faktisk var sist helg :sjenert:

Poenget jeg prøver å komme frem til er at du antakeligvis må utenlands (evt. via nettet) for å få tak i slikt.

Skrevet
Poenget jeg prøver å komme frem til er at du antakeligvis må utenlands (evt. via nettet) for å få tak i slikt.

Jo, jeg vet om flere butikker på nettet som selger Coca Cola-produkter, men de er svindyre (f.eks. 75 kroner for en helt vanlig plastflaske med cola som jeg kan kjøpe for 12 kr på Rema) og har høy porto. Jeg har selv kjøpt f.eks. glass med Coca Cola-logo på f.eks. Pytt og Panne eller 10'ern, så jeg tenkte kanskje andre tilfeldigvis husket et sted de hadde sett noe lignende. Bursdagsgave til en samler. :)

Gjest gjest1
Skrevet

Bruktbutikker/bruktmarked?

Jeg fant endel i fjor på det store på Ekebergsletta

Gjest gjest1
Skrevet

De har litt på www.fanteri.com

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet ikke om de har det lenger, men jeg synes å huske at de hadde sånt i en butikk på Sandvika storsenter. Det er en slags bar-/ dingsebutikk som jeg dessverre ikke husker navnet på... (vet ikke hvor mye hjelp dette var :sjenert: )

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg vet ikke om de har det lenger, men jeg synes å huske at de hadde sånt i en butikk på Sandvika storsenter. Det er en slags bar-/ dingsebutikk som jeg dessverre ikke husker navnet på...  (vet ikke hvor mye hjelp dette var  :sjenert: )

Hobbylarsen heter den butikken, der har de hvertfall noe cola effekter.

Skrevet
Jeg vet ikke om de har det lenger, men jeg synes å huske at de hadde sånt i en butikk på Sandvika storsenter. Det er en slags bar-/ dingsebutikk som jeg dessverre ikke husker navnet på...  (vet ikke hvor mye hjelp dette var  :sjenert: )

Hobbylarsen heter den butikken, der har de hvertfall noe cola effekter.

Ja, det stemmer. De har pleid å ha en del cola-produkter, men har ikke sett noen der i det siste. Glemte å se etter da vi var der i går selvsagt, får huske på det neste gang.

Skrevet

Hansa her i bergen har utsalg på fabrikken sin, hvor de selger bla glass. Kanskje de har noe lignende der coca-cola produseres i Oslo?

Gjest Gjest
Skrevet

De har jo solgt coca-cola glass i mange dagligvarebutikker her i Oslo siste tida. Synes å huske jeg så det på Ica på Storo bla. Har også sette det på diverse bunnpris butikker.

Og jeg har tidligere kjøpt coca-cola glass på mique på Oslo City.

Gjest Tabby
Skrevet

Eller ringe Coca Cola på kundesenternummeret deres? Du kan i hvert fall få et klart svar på om det er noen utsalg hos dem du kan kontakte og om de har reklameartikler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...