Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Frasiers hund er død Hmpf, er det virkelig så vanskelig å grave fram et bilde av riktig hund? Den lille tassen var da et individ som tjente sine egne penger. Synes jeg ser for meg at Eddie Murphy dør, og under bildet av en mann som slett ikke er Eddie Murphy står det: "LIK TYPE: Eddie var en afro-amerikaner av denne typen. (Dette er ikke den kjente skuespilleren)"
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Frasiers hund er død Hmpf, er det virkelig så vanskelig å grave fram et bilde av riktig hund? Den lille tassen var da et individ som tjente sine egne penger. Synes jeg ser for meg at Eddie Murphy dør, og under bildet av en mann som slett ikke er Eddie Murphy står det: "LIK TYPE: Eddie var en afro-amerikaner av denne typen. (Dette er ikke den kjente skuespilleren)" ← ja, man skulle da tror det fantes nok bilder av den lille vovsen
lillesky Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 RIP Eddie. Når folk ser min hund, sier de: Å, det er en sånn hund de har i Frasier! Jeg leste at Eddie ble litt bitter på sine gamle dager og måtte avlives. Bilde av Eddie. Merkelig at de ikke hadde bilde av Eddie i artikkelen, finnes masse bilder va han!
Gjest splæsj Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Kanskje de ikke fikk noen pga copyright, eller det kostet for mye å publisere bilder av han.
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Jeg benytter meg av sjansen til å bøye meg litt i støvet for Eddie: :bukke: (Jeg hyller selvsagt den før-bitre Eddie. Trist om det stemmer at det var det som skjedde, forresten. ) Dagbladet hadde bilde av ham, så jeg tror ikke det finnes noen gyldige unnskyldninger for VG altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå