Gå til innhold

Når dama tar styring

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestinne
Skrevet

Ønsker å ta hele kontrollen under en sexøkt med typen, men er usikker på hva jeg kan gjøre.

Har lyst å bruke håndjern på han, mens jeg tar på meg selv for å erte han. Finnes det andre leketøy vi kan bruke? Vil pirre han skikkelig.

Hva pleier der eå gjøre jenter? Trenger gode forslag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at G.Sky hadde ett fantastisk godt svar på det :sjarmor: ..husker ikke hva tråden het men du får lete..den som leter finner ;)

Skrevet

Ikke sikkert det er så lurt med mindre typen din ønsker det selv...ikke alle som liker at det blir tatt helt styring på...

Tease og sånt er greit i starten men om han blir skikkelig kåt kan det være utrolig plagsomt å sitte fastspent i håndjern mens du gjør det vondt værre :P

Tease han godt og lenge, men når han virkelig begynner å tafse så bør du ikke dra det ut så masse lenger :P

Skrevet

Du kan evt. sette deg på ansiktet hans og ri ham mens du kommanderer ham til å slikke.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du kan gjerne styre sexakten, være den fysisk mest aktive, krevende osv, men skal du gjøre noe ut over det dere gjør til vanlig må du tenke deg om så du ikke trår feil.

Det aller første du skal gjøre er å snakke med ham.

Finn ut hva han tenner på, hvilke fantasier han har som du kan tenke deg å leve ut osv.

Finn for all del ut om han tennes eller avtennes av f.eks håndjern eller SM-lek. Avtennes han av dette må du finne andre måter å styre/dominere på.

Skrevet

Kan forresten nevne at timing og psykologi er utrolig viktig. For 10 år siden prøvde min daværende dame å ta styringen, men det gikk ikke spesielt bra. Delvis fordi jeg ikke var så godt kjent med meg selv som jeg er i dag, og delvis fordi hun gikk for hardt frem. (I dag kunne vi nok ha kommunisert bedre, og sannsynligvis hatt det veldig bra.)

Skrevet
Du kan gjerne styre sexakten, være den fysisk mest aktive, krevende osv, men skal du gjøre noe ut over det dere gjør til vanlig må du tenke deg om så du ikke trår feil.

Det aller første du skal gjøre er å snakke med ham.

Finn ut hva han tenner på, hvilke fantasier han har som du kan tenke deg å leve ut osv.

Finn for all del ut om han tennes eller avtennes av f.eks håndjern eller SM-lek. Avtennes han av dette må du finne andre måter å styre/dominere på.

Godt svar! Mange blir usikre og redde av å bli bundet, så her gjelder (som alltid) kommunikasjon og tillit. :)

Gjest splæsj
Skrevet
Mener å huske at G.Sky hadde ett fantastisk godt svar på det  :sjarmor: ..husker ikke hva tråden het men du får lete..den som leter finner ;)

Gjorde jeg? Det husker jeg ikke, men... :sjarmor:

Som flere her sier, kommunikasjon er det viktigste. Og mange synes det er lettere å være dominant i fylla, men det er ikke det lurerste, da det lettere kan gå galt.

Skrevet

Selv om man dominerer betyr det ikke at det trenger å være i nærheten av sm.

Jeg er ikke så gla i håndjern da jeg syns det gjør vondt og med pels rundt blir litt merkelig. Men jeg har bondage tape. Funker veldig fint og glistrer seg bare til seg selv. Så det setter deg ikke fast i hud og hår.

Skrevet
Selv om man dominerer betyr det ikke at det trenger å være i nærheten av sm.

Ja, det er viktig. Jeg heller mer og mer mot å foretrekke bli dominert, men er ikke interessert i smerte.

Skrevet

Hva med å binde et skjerf løst over øynene hans også bare leke deg rundt på kroppen hans? Ha noen isbiter, varm honning (kroppsvarm selvfølgelig!!!), en liten vibrator som du beføler han med både på brystvorter, pung og penis......

Dette ville sendt gubben min til himmels i allefall ;)

• 2 uker senere...
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg må flire litt her jeg sitter...

Smerte ellr ikke smerte: BDSM er det uansett. ;)

Gjest LilSweetie
Skrevet (endret)
Jeg må flire litt her jeg sitter...

Smerte ellr ikke smerte: BDSM er det uansett. ;)

Jepp, virker som det er blitt et fyord man for all del må styre unna! Er vanskelig å kalle bruk av bondagetape noe annet enn sm... Men er jo ikke noe galt i det!

Blir nesten litt som definisjonen av billig; alle som har hatt sex med flere enn meg... SM; alle som går et skritt lenger enn meg...

Endret av LilSweetie
Gjest Gjest
Skrevet

Slik jeg har forstått det er BD “bondage and dicipline” (kontrolldelen) og SM Sado-machochisme (smertedelen).

Jeg liker både BD og SM, men at noen kun liker den ene biten er det vel ikke noe rart ved?

Gjest Gjesta
Skrevet

Akkurat.

SM/BDSM er ikke noe unormalt, men tvert om et samlebegrep for en hel mengde vanlige (og en del ikke så vanlige) tenningsmønstre.

Og når jeg flirer ovenfor her:

Jeg ler ikke av noen. Jeg humrer gjenkjennende. Jeg har sjøl vært på det punktet der det JEG tente på slett ikke var noen form for SM.

I dag er jeg stolt av å kalle meg sadomasochist, og trygg på min egen seksualitet.

Husk bare en ting folkens: SM er en svært individuell sak. Man kan ikke uten videre generalisere og se om man passer i denne eller den anne båsen. Definer din egen seksualitet som det passer for deg. Først da kan du få det godt.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Slik jeg har forstått det er BD “bondage and dicipline” (kontrolldelen) og SM Sado-machochisme (smertedelen).

Jeg liker både BD og SM, men at noen kun liker den ene biten er det vel ikke noe rart ved?

Nei, det er helt sant! Så var kanskje litt rask der ;) Men tror at mange fremdeles ikke ville "innrømmet" at de drev med bd, fordi de alltid var "et skritt før"

Vel, hvorfor bryr jeg meg om dette. Bare tull, jeg går

Gjest Gjesta
Skrevet

Så mange bokstaver og forkortelser her at man fort kan gå i surr! Det er faktisk sånn at en enkel kar fra bygda med ADHD går og drømmer om ADSL-sex.

Skrevet (endret)

Står ikke D-en for Domination?

**

Nå sjekket jeg opp wikipedia som skrev dette:

Bondage & Discipline (B&D)

Domination & Submission (D&S)

Sadism & Masochism (or Sadomasochism) (S&M)

Begge deler ser det ut til.

Selv kan jeg tenne på å bli dominert, men ikke på disiplin eller smerte.

Endret av Derrier
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier å ta på meg noe typen min liker som støvletter og kanskje et skinn skjørt eller no. Eller som bare noen sa å overraske med ikke noe under kjolen. Nina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...