Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #1 Skrevet 1. juli 2006 Og ble du det? Jeg skulle bli frisør, sanger eller "butikkdame..." Ble barne og ungdomsarbeider
Arkana Skrevet 1. juli 2006 #2 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skulle bli arkitekt. Men det ble jeg altså ikke, studerer psykologi.
Gjest Gus Skrevet 1. juli 2006 #3 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skulle bli julenisse om vinteren og beiter (øh... gjeter) om sommeren. Tenk å jobbe bare en dag om vinteren og ha fri resten av sesongen, og så bare gå rundt og spise hele sommeren
Gjest gjesta Skrevet 1. juli 2006 #4 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skulle bli kordame da jeg var ordentlig lita. Senere gikk det mer i psykolog og advokat og sånn. Og etter videregående kom jeg så langt at jeg betalte depositum på stylistlinja til NISS. Nå drømmer jeg om å bli forsker i det humanistiske faget jeg til slutt ender opp med på Blindern, hihi! :-D (Det har med andre ord tatt en stund å finne seg sjæl.)
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #5 Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg skulle bli hesteoppdretter, la opp "hele livet"mitt til det, inntil jeg som 17/18 åring jobba på oppdrett/galopp/salgs gård og fant ut at det vil ikke bli ferie, og ikke store penger ut av det heller... at man rett og slett er "stuck"! Nå er jeg 22 og har fremdeles ikke så veldig mye peil på hva jeg vil når jeg blir "stor" Har fått en liten pekepinn på noe jeg vil gjøre med livet da, får se hvordan det går Endret 1. juli 2006 av Chic
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 1. juli 2006 #6 Skrevet 1. juli 2006 Jeg ville bli Agnetha Fältskog. Og nei, den drømmen gikk ikke i oppfyllelse
Quirky Skrevet 1. juli 2006 #7 Skrevet 1. juli 2006 Jeg erklærte visst allerede som 7-åring at jeg skulle bli journalist, og har ikke forandret mening siden da.
Søtpotita Skrevet 1. juli 2006 #8 Skrevet 1. juli 2006 Og ble du det? Jeg skulle bli frisør, sanger eller "butikkdame..." ← Butikkdame skulle eg også bli
Gjest d'Arc Skrevet 1. juli 2006 #9 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skulle bli bonde, flyger og advokat (ikke alt på en gang). Jeg er fremdeles ung og har nå bestemt meg for å bli enten norsk lærer eller journalist.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #10 Skrevet 1. juli 2006 En fyr jeg kjenner skulle bli DIGER når han ble stor Broren min skulle bli helikopterpilot, advokat og klient
Daria Skrevet 1. juli 2006 #11 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skulle bli sykepleier, men endte opp som bibliotekar istedet.
Viviwoom Skrevet 1. juli 2006 #12 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skulle blir forretningsadvokat, jeg. Mest fordi jeg hadde lyst på stresskoffert og vokste opp med LA Law på tv Nå er jeg to år unna å bli bioteknolog
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #13 Skrevet 1. juli 2006 Jeg skulle bli misjonær, ikke så mye for å misjonere, men fordi jeg hadde så lyst til å gi penger til alle de stakkars fattige rundt omkring i verden. Jobber som sekretær.
Anglofil Skrevet 3. juli 2006 #14 Skrevet 3. juli 2006 Lærer. Og det er det jeg studerer for å bli nå.(..) Mvh Yvonne
tuji Skrevet 3. juli 2006 #15 Skrevet 3. juli 2006 Skulle bli kjendis. Så langt har det ikke gått så bra.
Gjest Grønn Frosk Skrevet 3. juli 2006 #16 Skrevet 3. juli 2006 Skuespiller, og har naturligvis ikke blitt det. Er fortsatt student, så vi får se hva det blir til slutt.
amilia Skrevet 3. juli 2006 #17 Skrevet 3. juli 2006 Jeg var nok temmelig utradisjonell allerede da: Skulle bli astronaut
Gjest Hufsa Skrevet 3. juli 2006 #18 Skrevet 3. juli 2006 Jeg skulle bli misjonær, ikke så mye for å misjonere, men fordi jeg hadde så lyst til å gi penger til alle de stakkars fattige rundt omkring i verden. Det ville jeg bli og, og mitt forbilde var Mor Theresa
Malama Skrevet 3. juli 2006 #19 Skrevet 3. juli 2006 Jeg hadde planen klar 7 år gammel (antakelig tideligere, men det er fra da jeg har det skriftlig). MOR! 20 år senere må jeg nok innrømme at selv om å bli mor fortsatt er et viktig mål i livet mitt, så vil jeg kanskje _litt_ mer... Utdannet siviløkonom. Kan ikke si det sto på listene nei (lege eller lærer skulle jeg bli, når jeg ble litt eldre) men tall har jo alltid vært min styrke, siden lenge før jeg bestemte at jeg skulle bli mor, så mine foreldre var i alle fall ikke overrasket da jeg valgte økonomi...
Gjest Chantal Skrevet 3. juli 2006 #20 Skrevet 3. juli 2006 Prinsesse, men jeg forandra fort mening og ville bli politi i stedet. Jeg ble ingen av delene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå