Gå til innhold

Presenter ditt morsomste dobbeltnavn!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av mine gymlærere het Tore-Kurt...

Gjest gjest1
Skrevet

Det er nesten litt flaut, men minste broren min har ikke verdens fineste navn. Han heter Renè Andrè. Og hvis man legger til en apostrofe (?) i etternavnet vårt, så rimer hele navnet hans! :overrasket:

Vi bruker bare Renè...

Må få sagt at vi er en stor familie, hvor det plutselig kom 3 attpåklatter på rad og vi tilslutt ikke kom på noen fine navn vi likte... :sjenert:

Så det ble full krangel mellom mine foreldre og de valgte hvert sitt navn siden vi 3 andre ikke gadd å involvere oss ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg vet om en Bob Robert, og en Rune-Per

Gjest Gjest
Skrevet

Ronny Jonny syns jeg var bra! :klappe: Men hva er det med nordlendinger og navn? De har jo et oppkomme av rare kombinasjoner og rekkefølge på navn. (Jeg har mange nordlendinger i familien og en av de nærmeste har 3 (!) navn, kan ikke si det her, hvert enkelt av de 3 navnene er jo greie, men rekkefølgen!!!! :hakeslepp::legrine: ).

Skrevet
Ronny Jonny syns jeg var bra! :klappe: Men hva er det med nordlendinger og navn? De har jo et oppkomme av rare kombinasjoner og rekkefølge på navn. (Jeg har mange nordlendinger i familien og en av de nærmeste har 3 (!) navn, kan ikke si det her, hvert enkelt av de 3 navnene er jo greie, men rekkefølgen!!!! :hakeslepp:  :legrine: ).

De fleste nordlendinger har vel "normale" navn, men vi kan ofte skjønne hvilken kommune folk kommer fra bare ved hjelp av navnet... Så det er noe i det du sier, jah! :) Mange navn høres helt bakvendt ut. De samiske som bruker "norske" navn har ofte sammensetninger som høres helt feil ut i mine ører. Som Johan-Nils og Berit-Anna...

Skrevet

Det bodde en sigøyner familie utenfor byen hvor jeg vokste opp, de gikk aldri på skolen eller noe sånnt, men en dag tilvoliet var i byen fikk vi jo vite hele navnet til en av dem,,,

Ole Jonni Ronni Reidar :hoho: (ler stille)

vi ler enda når vi sitter å prater på gamle tider....

Skrevet

Arvid Arne!

Gjest Gjest
Skrevet

CARLEIF altså CARL-LEIF.. å bob kåre er jo en klassiker.. navn som absolutt ikke passer sammen er utrolig bra..

Gjest Gjest nå
Skrevet

Måtte logge meg ut, fordi jeg utvilsomt hadde blitt gjenkjent når jeg skriver dette:

Louis-Leif!!!!!!

I kid you not!

Tenk å kalle en nydelig liten gutt for Louis-Leif ... Ubegripelig. Og dette er IKKE langt tilbake i tid.

Dessuten syntes jeg Tore Ole Karl var en smule spesielt...

Skrevet

For mange år siden spilte det ei dame på et elitedivisjons lag i håndball som heter, Jøran Kristin. Og svigerbroren til min mor heter Linn Johan :hoho:

Skrevet

Trygve Benny :overrasket:

Kåre Nikolai

Tore Helmer

Trond Simen

Erling Finn

Mange rare navn ute å går... :ler:

Skrevet

Disse er helt ekte:

- Ken Hugo

- Jack-Hermund

- Kai-Dag

- Kevin Olav

- Lars-Aron ("Lasaron" ble jo han hetende, da....)

• 1 år senere...
Skrevet (endret)
<span style='color:blueviolet'>Det er nesten litt flaut, men minste broren min har ikke verdens fineste navn. Han heter Renè Andrè. Og hvis man legger til en apostrofe (?) i etternavnet vårt, så rimer hele navnet hans! :overrasket:

Vi bruker bare Renè...

Må få sagt at vi er en stor familie, hvor det plutselig kom 3 attpåklatter på rad og vi tilslutt ikke kom på noen fine navn vi likte... :sjenert:

Så det ble full krangel mellom mine foreldre og de valgte hvert sitt navn siden vi 3 andre ikke gadd å involvere oss ;) </span>

Han heter vel ikke Rene Andre xxx? ;)

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Innlegget er endret iht reglene. -jolie (mod)

Endret av jolie
Skrevet

Arne Bjarne

Knut Guttorm

Per Odd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...