Scorpina Skrevet 3. juli 2006 #42 Skrevet 3. juli 2006 Nabo'n vår heter Kåre-Kjell!! (Måtte faktisk sende sms til gubben for å høre hva han het den nabo'n for jeg glemmer bestandig hva det er... blir bare til slutt irritert og kalte han for Bob-Kåre...) Nuvel, Fallon Beate er jo også en klassiker hm....? Blake Roger (utt. Bleik Råger) (altså Fallon og Blake fra Dynastiet..remember..?) Var en kommune oppi høggan her der noen mødre fant ut at Blake Roger f.eks var sjitlækkert og passende for 80-tallet
Gjest d'Arc Skrevet 3. juli 2006 #44 Skrevet 3. juli 2006 Jeg hadde også en nabo, og han het noe helt normalt før han bytta navn til David-Ben. Etternavnet var enda mer blodharry, og det er nesten synd jeg ikke kan si det.
Läkerol Skrevet 3. juli 2006 #45 Skrevet 3. juli 2006 Kåre-Paul Jim-Charlie Kim-Uno Birger-Per Ufattelige sammensetningar folk finner på!
Trampe Skrevet 3. juli 2006 #47 Skrevet 3. juli 2006 Eksen min gikk i en klasse på ungdomsskolen der det var kun dobbeltnavngutter. Kim Ronny Svein Vidar Geir Arthur Ernst Harald Karl Remy Bjarne Reidar Ulf Tore Jan Olav Noen av de er ikke så gærne, men de måtte bare med på lista for å understreke antallet... det er også et par jeg ikke husker. Og nei, dette er ikke påfunn, jeg har møtt alle sammen!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #48 Skrevet 3. juli 2006 Harry Bjarne! Og det er sant! ← Herreguuuuud. Er det mulig. Ok, stygt å le altså (han er sikkert snill og kjekk), men uff... *ler litt stille* Nuvel, Fallon Beate er jo også en klassiker hm....? Blake Roger (utt. Bleik Råger) (altså Fallon og Blake fra Dynastiet..remember..?) ← Huffameg. Dynastiet, ja. Jeg skal lite ikke kalle opp barna mine for Ninni Merchedes og Rolf-August og Svein-Georg osv. Skikkelig Hotell Cæsar. Eller kanskje ikke....
Gjest Fruktfat Skrevet 3. juli 2006 #49 Skrevet 3. juli 2006 arne-john (per morten og lars martin er da helt vanlige navn? kejnner flere som heter det og har visst aldri tenkt over at det var rare navn)
Rioja Skrevet 4. juli 2006 #50 Skrevet 4. juli 2006 Tore Geir, Kent Hugo og Leidulf Jan kjenner jeg!!! Også Karl Frode da, og men han er nordlending...
Netten Skrevet 4. juli 2006 #51 Skrevet 4. juli 2006 Jeg tror jeg døøør av alle de SYKE navnene!! Lurer på hva foreldrene tenker når de finner på sånne kombinasjoner?? Huff... nei det var kanskje litt stygt sagt... Morsom lesning i alle fall!
Hilde Skrevet 5. juli 2006 #52 Skrevet 5. juli 2006 Samboeren min heter Hans Bent.. (Han er forøvrig helt enig i at det er et rart navn, og han er heldigvis også enig i at vi skal bryte familietradisjonen om vi noen gang får en sønn. Det er nemlig en tradisjon å kalle gutta for Hans Bent i den familien..) Alltid moro når vi skal hilse på nye mennesker, alle må spørre han en gang til. "Eh, unnskyld..?!"
Fru.U Skrevet 7. juli 2006 #55 Skrevet 7. juli 2006 En jeg jobdet sammen med før, presenterte seg første dag på ny jobb; æ heite Harry, Kjell Harry. Også kjenner jeg Martin Bjarne da.
miow Skrevet 7. juli 2006 #57 Skrevet 7. juli 2006 Bjarne-Per Den gravide dama visste hun ventet en sønn, og hadde ikke klart å bestemme seg for Bjarne eller Per, som var navnene på bestefedrene hennes eller noe. Så hun bestemte seg for å slå dem sammen. Per Bjarne ville kanskje vært naturlig, men nei. Ungen skulle hete Bjarne-Per. Sann historie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå