Tiit Skrevet 1. juli 2006 #22 Skrevet 1. juli 2006 Per-Jon Leif-Kåre Bob-Steve (uttales s-t-e-v-e ja..... nordlending...ja) *Tenke på flere*
Gjest Hedda Gabler Skrevet 1. juli 2006 #23 Skrevet 1. juli 2006 Chantelle-Desiree. Kim-Andre. Synes ikke noe om sånne tråder, jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2006 #26 Skrevet 1. juli 2006 (endret) Leif Hassan ← Tuller du? Herregud... Per-Bjarne Var ei dame jeg "kjente" for mange år siden som het samme etternavn to ganger, ala Olsen Olsen... Både hun og mannen het da "Olsen" før de gifta seg. Rare folk. Vet ikke om hun endra det etter hvert, jeg. (Måtte ta det med, selv om det var menn du var ute etter.) Kåre Bjartine (åkeiii, den fant jeg på) Endret 1. juli 2006 av Hope
Gjest d'Arc Skrevet 2. juli 2006 #28 Skrevet 2. juli 2006 åå! Jeg trodde man kunne finne på jeg. Jeg håper virkelig ingen har kalt ungen sin for Leif Hassan. Men moren min kjente ei tysk dame som het Puppi Mentzen (vet ikke helt åssen det skrives, men du kan jo tenke deg hvordan det uttales).
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #29 Skrevet 2. juli 2006 åå! Jeg trodde man kunne finne på jeg. Jeg håper virkelig ingen har kalt ungen sin for Leif Hassan. Men moren min kjente ei tysk dame som het Puppi Mentzen (vet ikke helt åssen det skrives, men du kan jo tenke deg hvordan det uttales). ← Hun Puppi leste jeg om i Klikk Libresse da jeg var fjorten. Nydelig navn for ei som flytta til Norge, gitt...
Gjest Miloine Skrevet 2. juli 2006 #31 Skrevet 2. juli 2006 Per Jan Thormod Per Kurt Kåre Kurt Kåre Johnny Olav Arne Berit Randi Kurt Geir Kari Karine Mons Odd Michell Grethe Sonja Mari Mette Karsten Beate
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #32 Skrevet 2. juli 2006 Chantelle-Desiree. Kim-Andre. Synes ikke noe om sånne tråder, jeg. ← Hvorfor svarer du da?
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2006 #33 Skrevet 2. juli 2006 Jan Georg Ellers vet jeg om en som heter Samantha Jorunn og broren har også ett spesielt navn, men nå kommer jeg ikke på det. Grr!
Sjura Skrevet 2. juli 2006 #34 Skrevet 2. juli 2006 Arnt Helge Per morten Bernt Ivar John Einar Terje Helge Arnt Olav
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #35 Skrevet 2. juli 2006 Geir Omar Benn Harry Jonny Benn Bjørn Benn John Geir Arne Evald Jeg kjenner ikke alle disse, men har oppdaget at gulesider kan være morsom lesning
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2006 #36 Skrevet 2. juli 2006 Cato Inge Cato Richard Paul Ronny Ronny Albert Albert Feliks Freddy Albert Adolf Johan Peder Oluf Håkon Johan Johnny Martin
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #40 Skrevet 3. juli 2006 Kjell-Leif Norleif Andrè Odd-Svein Inger Petra Ken-Tony
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå